O mare bancă face recrutări prin… Snapchat
Miercuri, studenţii din 19 universităţi au putut să facă un snap folosind geofiltrul dedicat Morgan Stanley, potrivit MarketExclusive.com.
"Întotdeauna căutăm modalităţi noi şi inovative de a ajunge la talentele din campusurile din jurul ţării", a spus Lisa Manganello, care se ocupă de divizia de brand marketing a băncii. "Trebuie să fim unde sunt ei, iar ei sunt pe Snapchat", a adăugat aceasta.
Geofiltrul de pe reţeaua socială permite utilizatorilor să adauge desene, logo-uri de companii şi alte "artificii" în pozele şi videoclipurile făcute în aplicaţie. Numai că acestea sunt disponibile doar în anumite locuri şi pentru o perioadă limitată de timp.
Cei de la Morgan Stanley au mai făcut experimente cu Snapchat, foarte populară în rândul milenialilor, însă aceasta e prima campanie de amploare desfăşurată de banca de investiţii pe această platformă de socializare.
Pe lângă faptul că încearcă să se facă cunoscută printre tineri, compania va desfăşura şi diverse strategii de recrutare în campusurile din universităţile din SUA.