Ogilvy vine la Cannes Rehab
Unii dintre ei, chiar dacă au fost deja delegaţi la festival, au ales să vină la Cannes Rehab pentru a explora modul în care liderii industriei de comunicare de la noi s-au lăsat contaminaţi de inspiraţia Rivierei. Întâlnirea are loc în contextul elegant al sediului Ogilvy, de pe Grigore Alexandrescu, 86.
”Am făcut facultatea de filosofie ca să ajung fotograf. Apoi m-am jucat fără succes de-a fashion designer-ul şi de-a ilustratorul. Şi fotografia, şi ilustraţia m-au adus aproape de publicitate. Atât de aproape încât, în 1997, m-am făcut copywriter. Prima agenţie în care am lucrat a fost Euro RSCG, pe care am părăsit-o pentru Grey, pe care am părăsit-o pentru Saatchi, pe care am părăsit-o pentru Ogilvy. În Grey am ajuns director de creaţie pentru prima dată. Şi mi-a plăcut. În scurt timp mi-am dat seama că eram mai mândru de ce făceau echipele sub îndrumarea mea, decât de ce făcusem eu sub îndrumarea altora. Am lucrat pentru o mulţime de branduri, de la Orange la WWF, de la Heineken la AnimEst. Şi cred că o să mai fac asta mult timp de acum încolo", povesteşte liderul creativilor din Ogilvy despre parcursul lui profesional.
Ca în fiecare dimineaţă la Cannes Rehab, vor avea loc exerciţii de imaginaţie activă, în prezenţa terapeutului Cristian Constantinescu, urmate de explorarea categoriei Design, la Cannes Lions. Gândită ca o tabără de creaţie dedicată celor ce preţuiesc abordarea inteligentă a actului comunicării, Cannes Rehab a debutat pe 6 octombrie şi are loc în spaţiile oferite de cele mai interesante agenţii de publicitate ale momentului. Platforma Cannes Rehab pune deopotrivă preţ pe experienţele de studiu post-Cannes Lions 2011, dar şi pe programe de dezvoltare personală şi de cultivare a creativităţii, dincolo de gestul publicitar. Cannes Rehab e un eveniment despre cultură şi cultivarea creativităţii, inspirat de cel mai respectabil, mai admirat şi mai iubit festival global de gen – Cannes Lions.