Orange celebreaza trei ani de succes
In cursul acestei perioade, rezultatele financiare si notorietatea brandului au crescut rapid, iar in 2004, Orange a devenit operatorul numarul unu in Romania, in ceea ce priveste numarul de clienti si veniturile. Aniversarea Orange Romania s-a incadrat intr-o initiativa a Grupului Orange prilejuita de celebrarea a 10 ani de la lansarea brandului. Romania a fost tara care a incheiat ciclul aniversar, inceput pe 28 aprilie 2004 in Marea Britanie. Pentru a marca aceasta aniversare, angajatii Orange Romania au strabatut o parte dintr-un traseu care a legat virtual toate tarile Grupului Orange. Actiunea a fost o oportunitate pentru angajatii Orange sa fie creativi si sa actioneze ca o echipa. In total, angajatii au parcurs 2.320 km in ziua aniversara. Initiativa a avut la baza un scop caritabil, acela de a strange bani pentru UNICEF. Orange a donat 10 euro pentru fiecare angajat care a parcurs cel putin 1,6 km. Fondurile stranse vor fi alocate unui proiect coordonat de UNICEF, avand ca tema educatia. Obiectivul UNICEF este in concordanta cu spiritul de implicare al Orange in viata comunitatii si in cresterea nivelului de responsabilitate fata de societate.