Plățile mobile câștigă teren în fața birocrației
Pe parcursul anului 2014, studiul a urmărit 19,1 milioane de postări din social media la nivel global, pe Twitter, Facebook, Instagram, pe forumuri, pe Weibo (CN), Google+ și YouTube, cu mult peste numărul de 85000 de postări, urmărite în 2012.
Ușurința în utilizare a fost cel mai bine văzut aspect în ceea ce privește plățile mobile (94% atitudine pozitivă). Utilizatorii au fost încântați să împărtășească celorlalți anumite experiențe de cumpărare de pe dispozitive mobile și, mai exact, modul în care acestea ar putea fi folosite pentru cumpărături de zi cu zi.
Odată cu ușurința în utilizare, și stimulentele de recompensare suplimentară – precum plata prin intermediul cupoanelor, punctele și programele de loialitate – au fost frecvent aduse în discuția pe tema inovației (24% dintre conversațiile utilizatorilor).
Potențialele beneficii suplimentare care urmează să fie integrate în ofertele pentru plăți mobile întăresc loialitatea consumatorilor pentru utilizarea dispozitivelor mobile (58% dintre conversații au fost antrenate de consumatori) și indică oportunități pentru MasterPass și pentru alte servicii de plăți digitale.