Prăjituri ca la mama acasă, în ambalaj retro-chic
Lanțul de cofetării este o afacere de familie pornită în 2002. “Povestea noastră a început de la o idee simplă: am fost curioși să aflăm dacă senzaționalul cozonac făcut de mama ar avea același succes și în afara familiei. Reacțiile primilor clienți ne-au depășit toate așteptările. Cozonacii mamei au devenit în scurt timp atât de populari încât am început să luăm în serios ideea”, își amintește Alin Chivu, managing partner, Casa Victoria. Ideea de a păstra ingredientele naturale, fără adaosuri artificiale, s-a menținut pentru toate produsele adăugate în meniu, spun reprezentanții cofetăriei.
Valorea investiției în noul spațiu este de 100.000 de euro, iar proprietarii estimează că aceasta se va amortiza în următorii 3 ani.
“Contrastul dintre materiale și culori dinamizează spațiul, iar mixul de forme moi, texturi naturale, culori pastelate, alături de accente metalice cu iz industrial aduce elementul surpriză. De asemenea, mozaicul pardoselii este inspirat de forma prăjiturilor, iar piesele de mobilier sunt manufacturate pentru a păstra un aspect retro”, spun designerii de la Yellow Office Architecture, care au lucrat la amenajarea spațiului.