Prima aplicaţie românească de shopping
Mai mult, prin intermediul aplicaţiei, retailerii pot accesa informaţii despre preferinţele consumatorilor, le pot oferi discounturi personalizate sau pot prelucra orice alte date relevante care i-ar putea ajuta să îşi fidelizeze clienţii.
Aplicaţia este 100% românească, a fost gândită după o tehnologie lansată de Apple în urmă cu 2 ani şi funcţionează prin Bluetooth Low Energy sau prin transmițătorii radio. Investiţia iniţială a celor de la Global e Business Solution (GEBS) este de 1,5 milioane de euro, poate fi descărcată direct din App Store sau Google Play și este disponibilă pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizează tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).
Pentru ca un utilizator să poată primi în timp real oferte și informații relevante atunci când se află în centrul comercial, trebuie să își descarce aplicația Zoniz, să își activeze modul Bluetooth Low Energy și să permită primirea notificărilor. Odată ce și-au instalat aplicația, utilizatorii vor avea posibilitatea să gestioneze ofertele, să aleagă brandurile și tipurile de acțiuni de care sunt interesați.