Prima generație digitală
Ei sunt prima generație cu adevărat digitală, încojurată de internet, in special de internetul pe mobil sau telefoane inteligente, accesibil 24/24 ore, 7/7 zile.
În Statele Unite aceșia reprezintă cea mai mare parte a populației, în număr de 83 de milioane dintr-o populație totală de 319 milioane. Este un număr semnificativ atunci când vine vorba de totalul populației lucrătoare.
Există mai multe caracteristici cheie ale comportamentului Milenialilor. Printre acestea se numără:
1. Își doresc satisfacție instantanee:„Vreau acum!”. Acest lucru înseamnă că au pus mare accent pe ușurință, comoditate și viteză în tranzacțiile lor de zi cu zi.
2. Au încredere mai mare în prietenii lor și în rețelele de socializare decât în companii: milenialii sunt mult mai susceptibili în a asculta de prieteni și feedback-ul lor pe rețelele de socializare decât. Ei au încredere prietenii lor și de social media mai mult decât companiile: Milenialii preferă să asculte sfaturile și feedback-ul prietenilor din rețelele de socializare mai degrabă decât să parcurgă la metodele tradiționale din mediul academic sau din companii.
3.Rețelele de socializare au devenit „centrul universului Milenialilor”, prin intermediul site-urilor precum Facebook, Twitter și aplicații, cum ar fi Whatsapp.