Primul ONG românesc care a devenit partener Google
ONG-ul are în echipă cinci specialiști certificați Google, coordonați de președintele Remus Lucuț, de asemenea specialist certificat Google.
Citește și Pionierii orașului inteligent Timișoara
„Ne bucurăm foarte mult că proiectul WEB-ONG a avut succes în România, dovadă face faptul că am obținut certificatul de Partener Google și am reușit să integrăm sistemele TIC în activitatea ONG-urilor din România, să creștem rata de absorbție a fondurilor naționale și internaționale oferite pentru dezvoltarea organizațiilor non-profit și, mult mai important, să creștem gradul de încredere a populației în organizațiile neguvernamentale”, consioderă declară Remus Lucuț, președintele Asociației “Europa Digitală”.
Scopul proiectul este să dezvolte capacitatea de promovare a ONG-urilor și, implicit, să crească încrederea românilor în organizațiile neguvernamentale. Concret, prin WEB-ONG, se vor construi website-uri de prezentare pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu au o astfel de platformă online, asta deși acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanțare.
Citește și Toată lumea câștigă când îți păstrezi angajații motivați
Mai mult, dacă un ONG aderă la proiectul WEB-ONG, i se facilitează accesul la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizațiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.