Provocări pe care companiile vor trebui să le înfrunte pentru a-şi menţine în viaţă brandurile
“PepsiCo este o companie care îşi redefineşte modul în care construieşte şi activează brandurile în afară categoriilor din care acestea fac parte. Genul acesta de ieşiri din zona de confort a brandurilor sunt marile provocări pe care toate companiile ar trebui să le înfrunte dacă doresc să îşi menţină în viaţă brandurile în următorii 10-15 ani. Redefinirea şi reinventarea portofoliului de produse este cea mai mare provocare a tuturor companiilor. Noi în România avem un mare avantaj – avem consumatori curajoşi, rată de încercare pentru o inovaţie este a treia din zona această. Marea noastră problema – pe român este greu să-l păcăleşti, trebuie să îl reasiguri că avantajele oferite de brand rămân aceleaşi. În acelaşi timp rată de loializare este foarte mică. Romanul încearcă şi se cam plictiseşte, cu cât este mai tânăr şi cu cât categoria este mai de impuls”, consideră Călin Clej.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO.