Provocările marketingului în 2016
Publicul nu gândeşte în termeni de canale media sau obiective de brand. El vrea să interacţioneze, să testeze şi, în cele din urmă, să cumpere brandurile care-i oferă cele mai relevante experienţe.
În acest sens, conferinţa Best Marketing reuneşte în fiecare an cei mai buni directori de marketing români şi experţii care aduc în prim plan provocările industriei în 2016 şi prezintă cele mai eficiente strategii, exemplificandu-le cu studii de caz relevante.
Temele de discuţii vor aborda subiecte precum top tendinţe în marketing-ul omnichannel, cum se personalizează experienţele de brand prin Big Data, modalitatea de a crea experienţe de brand cu adevărat memorabile şi mecanisme şi tehnici de marketing care funcţionează în 2016.
Evenimentul este dedicat oamenilor de marketing şi comunicare din companii şi managerilor care doresc să fie la curent cu opinia consumatorilor, specialiştilor din agenţii de comunicare, media şi PR.
Printre invitaţii la eveniment se numără Violeta Luca, Marketing & Operations Director, Microsoft România; Lorand Balint, Director Marketing, Federaţia Română de Handbal; Maria Tudor, CEO, Zenith România; Maria Dobre, Manager Dinamica Comercială, Carrefour; Ana Maria Pâslaru, Director Marketing, Unilever South Central Europe şi Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group.
Mai multe detalii despre program şi speakeri regăsiţi pe site-ul evenimentului Best Marketing.