Puterea comunicării Real-Time
Gilad a prezentat în cadrul ICEE fest, Festivalul internetului din Europa Centrala și de Est, organizat de Thinkdigital, rezultatele unui studiu realizat de către IPG Media Lab.
“ În urma studiului pe care l-am dezvoltat la IPG Media Lab, am concluzionat că atunci când conținutul este Real-Time consumatorii sunt de două ori mai dispuși să interacționeze cu brandul. În plus, aceste interacțiuni sunt mult mai semnificative în acest caz“, a spus Gilad Coppersmith.
Profesionistul a subliniat și faptul că încorporarea contentului Real-Time în Ad-urile de Facebook determină reacții favorabile și intenții de interacțiune din partea consumatorilor. Clasicul banner nu mai aduce rezultate pe măsura investiţiei, “probabilitatea unui banner de a primi un ‘click’ fiind astăzi de mii de ori mai mică decât aceea de a supravieţui unui accident de avion”, a mai arătat Gilad. “În ceea ce privește Customer Service, cei care utilizează Social Media în acest caz se așteaptă la un răspuns prompt din partea brandurilor, cât mai repede posibil. Iarăşi vorbim despre Real-Time Marketing și despre importanța sa crucială pentru a păstra aceşti consumatori”, a adăugat Gilad Coppersmith.
Cu o experiență de 18 ani în domeniul marketing&advertising, exercitată în diverse piețe internaționale, câștigător al Grand Prix pentru Media Innovation organizat de către Internationalist Magazine (2008), Gilad conduce acum din Singapore diviziile de digital ale agențiilor parte din rețeaua IPG Mediabrands din 52 de țări.
Rețeaua internațională IPG Mediabrands este parte a Interpublic Group, una dintre cele mai mari organizații de comunicare, marketing și advertising din lume. În România, IPG Mediabrands este prezentă prin companiile Universal McCann, Initiative și BPN.