retailArena 2016, despre performanţa în retailul offline şi online la scara globală sau locală
retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local şi îi va pune faţă în faţă pe cei care fac performanţă în retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeaşi: cum vor putea retailerii şi producătorii să loializeze şi să atragă noi consumatori într-un univers omnichannel, fără frontiere.
Ca element de noutate, ediţia din acest an a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspiraţionale, susţinute de antreprenori care au gustat din succesul internaţional.
În ultimul an, retailul românesc s-a remarcat atât ca o pepinieră de talente care s-au extins cu succes la nivel internaţional, cât şi ca un motor de creştere pentru afacerile globale ale unor giganţi care au ales să pună România pe harta lor. Astfel, în prima zi a conferinţei vor împărtăşi din experienţă proprie Eliodor Apostolescu (proprietarul PhoenixY, producătorul pufuleţilor Gusto), Marius Bîcu (Unilact Transilvania, producătorul De La Fermă), Ioana Borza (Farmec Cluj-Napoca, director de marketing), Dan Isai (Salad Box, CEO şi fondator), Ciprian Stancu (Republica BIO, fondator), Amra Makarevic (Cold Pressed Juicery, fondator), Andreea Mihai (Carrefour, director de marketing), Claudiu Vrînceanu (Ministerul Economiei, secretar de stat).
Tot pe 26 octombrie vom afla cine creionează retailul de mâine de la Manfred Litschka (TCC, director regional de vânzări), Cosmin Dan (Euromonitor Internaţional, analist), Robert Anghel (ING Bank, head of digital channels), Ciprian Pască (Zoniz Proximity, country manager), Adrian Dumitrescu (QAZ Fashion Retail, fondator), Valer Hancaş (Kaufland, director de comunicare), Liana Dumitru (Colliers Internaţional, director retail), Daniel Mirea (Altex&Media Galaxy, retail director), Oana Vijiala (AFI Palace Ploieşti, general manager).
Un alt punct important în această ecuaţie îl constituie modul în care retailerii aleg să construiască o relaţie solidă cu generaţia millenials, cei care sunt următorii influentatori şi cei care, de multe ori, modelează un brand după necesităţile lor. Vom ”pătrunde în mintea” acestei generaţii în a doua zi a conferinţei, pe 27 octombrie, alături de Cătălin Creţu (VISA Europe, director general pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia), Mara Cristina (miniPRIX, brand manager), Alina Stepan (Ipsos Europa de Sud-Est, director general), Cristina Miclea (Albalact, director de marketing), Raluca Radu (Answer.ro, director general), Ovidiu Ababei (Altex&Media Galaxy, online manager).
În aceeaşi zi vom discuta despre cum putem trece de la statistici la clienţi mulţumiţi împreună cu Andrei Canda (iSense Solutions, research consultant), Claudia Badea (cora Lujerului, manager), Nadir Bălăşel (FAN Courier, director adjunct), Rareş Florea (Vector Watch, director comercial pentru Europa Centrală şi de Est), Mihai Pătraşcu (evoMAG, CEO şi fondator), Marius Costin (PayU România, director general), Alina Arhire (eMAG, business unit manager children & toys), Mihai Cosma (Kapsch, head of solution architecture).
În cadrul workshop-urilor, susţinute la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanţii vor află sfaturi practice despre cum să construieşti un business care să facă performanţă peste graniţe. În acest context, pe 26 octombrie, Marilena Istrătescu (Hello/ Foodwise Marketing, co-fondator şi director general) împreună cu Alina Prajă (Halewood Wines &Spirits, director de marketing), vor face ADN-ul unei afaceri globale. În a doua zi, pe 27 octombrie, participanţii la workshop-ul Old roots, new habits vor descoperi alături de Andrei Popescu (Naturescu şi Naturaplant.ro, fondator) şi Andreea Lupu (Noeland, fondator) cum să fidelizezi o generaţie “must have”, dar care nu este foarte loială.
Ca la fiecare ediţie, evenimentul va avea şi oportunităţi şi zone de networking, dar şi o zona expoziţională unde vor fi demonstraţii ale unor inovaţii în retail. Va aşteptăm deci pe 26 şi 27 noiembrie, începând cu 08:00, la hotel Sheraton, în Bucureşti, pentru a descoperi împreună ce înseamnă succesul în retailul global.
Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) şi VE Interactive (sponsor).
(Acest articol este un parteneriat.)