retailArena se întoarce cu o nouă ediție sub sloganul REthink retail!
retailArena REthink retail aduce faţă în faţă retailul modern şi cel tradiţional pentru un schimb win-win de strategii şi tehnici de fidelizare a consumatorilor pe o piaţă în care viteză contează, iar digitalul este o veriga ce nu poate lipsi din lanţul comerţului omnichannel.
retailArena se adresează atât marilor lanţuri de retail, magazinelor online cât şi furnizorilor de servicii, specialiştilor în logistică şi marketing, proprietarilor de spaţii comerciale şi producătorilor din FMCG. Vino la eveniment şi vei află cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni şi tradiţionali pentru a-i atrage pe consumatorii actuali, care resimt deopotrivă presiunea timpului şi din a căror vocabular online-ul este nelipsit.
25 Octombrie – Marketing Day
Atacăm provocările retailerilor şi schimbările în comportamentul cumpărătorilor. Despre mixul de produse, marketing & branding şi canale de vânzări. Un panel special dedicat real estate-ului.
Mihai Bonca, consultant şi fondator Brand Architects va susţine la finalul zilei workshop-ul „Iconoclasts applied to Marketing” unde vom discuta despre Strategii şi tips&tricks pentru a menţine retailul în permanentă actualizat într-o piaţă în viteză.
26 Octombrie – Omnichannel Day
100% strategii omnichannel, despre smart & digital shopping, eficientizarea canalelor de vânzări, tehnologii noi mobile-ready şi customer experience integrat. Guido Jansen, un excelent public speaker cu zeci de prezente internaţionale, Community Manager şi specialist în optimizarea proceselor magazinelor online şi creşterea ratelor de conversie va susţine workshop-ul „Persuasive eCommerce” în completarea zilei dedicate comerţului omnichannel.
În cele 2 zile vor fi prezenţi speakeri precum Iulian Stanciu, CEO eMAG, Alex Bratu, country manager JYSK România, Florin Filote, director eMAG Marketplace, Valer Hancaş, manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România, Nikos Tzinieris, commercial director PepsiCo, Romina Ardelean, consultant GfK, Cosmin Dan, senior analist Euromonitor Internaţional, Cornel Morcov, CCO FAN Courier sau Oana Ilie, research manager iSense Solutions.
De ce să participi şi de ce retailArena este evenimentul potrivit pentru ţine?
• Aici găseşti informaţii de ultim moment din domeniul retailului
• Aplicaţii practice din strategiile de marketing şi vânzări ale unor companii importante din domeniu
• Idei noi pentru timpuri noi: avantajele unei afaceri în retailul tradiţional vs. comerţ electronic
• Networking cu actualii şi viitorii parteneri de afaceri într-un mediu relaxat, unde poţi identifica noi oportunităţi de business.
• Cifre, cifre şi iar cifre! Ţi-am pregătit 3 studii de piaţă exclusive pentru noi realizate de GFK, iSense Solutions şi Euromonitor Internaţional
• Anul trecut am adunat o comunitate impresionantă, peste 300 de participanţi din retail, eCommerce, producători, consultanţi de real-estate, proprietari de spaţii comerciale şi mall-uri, agenţii de branding şi media.