Salariul unui Party Manager: 1000 de euro timp de şase luni
CARIERE: Câţi tineri au aplicat la acest job?
Desiree Diaconescu: Campania Tuborg Party Manager s-a bucurat de un succes răsunător în rândurile tinerilor români, aproximativ 2000 de tineri înscriindu-se pentru câştigarea celui mai râvnit job al anului. Din punct de vedere al unei campanii de recrutare în sine, a fost o adevărată provocare, având candidaţi din toate colţurile ţării care s-au implicat în completarea profilului pe site-ul campaniei şi care au completat taskurile necesare pentru a acumula cât mai multe puncte în prima fază a recrutării. Mai mult decât atât, dintre cei 50 de semifinalişti care au fost prezenţi la Bucureşti, la interviu, doar 14 erau din Bucureşti. Restul au fost din judeţe mari din ţară, precum Cluj, Argeş, Bihor, Timiş, Prahova, Constanţa, Tulcea, Sibiu, ceea ce demonstrează că Tuborg Party Manager a reuşit să aibă o acoperire naţională. Nu în ultimul rând, rezultatele din finală, unde s-au calificat doi clujeni şi un bucureştean, ne-au arătat că există, în toată ţara, tineri dornici de distracţie, care vor să îşi arate abilităţile de buni organizatori de petreceri.
CARIERE: Doar unul dintre cei trei finalişti va lucra efectiv în cadrul Tuborg?
Desiree Diaconescu: În acest moment, vrem să îl recrutăm pe cel mai bun dintre cei mai buni organizatori de petreceri. Prin urmare, doar unul dintre cei trei finalişti va obţine premiul cel mare: jobul de party manager, salariul de 1000 de euro timp de şase luni, maşina de serviciu Toyota Auris Hibrid şi agenda plină de evenimente şi de petreceri. Desigur, toţi cei trei finalişti sunt extrem de talentaţi, au un simţ înnăscut pentru organizarea de party-uri reuşite, petrec mult timp în cluburi şi sunt extrem de carismatici. Cu toate acestea, chiar dacă doar unul dintre cei trei va ajunge să lucreze pentru compania noastra, sperăm ca şi ceilalţi participanţi să rămână conectaţi emoţional de această campanie şi de marca Tuborg. Noi am dorit să oferim tuturor celor care s-au înscris în campanie experienţe memorabile, iar prezenţa în finala Tuborg Party Manager poate fi pentru ei un plus la CV când vor ajunge la un viitor interviu cu un proprietar de club sau în cadrul unei companii care organizează evenimente.
CARIERE: Campania Tuborg Party Manager este totodată şi o campanie de employer branding?
Desiree Diaconescu: Tot ce a făcut compania noastră, de aproape 14 ani de la deschiderea primului proiect de tip greenfield, fabrica Tuborg, şi până în prezent a fost pentru a creşte şi pentru a întări reputaţia noastră ca angajator de top în România. În acest moment, avem peste 800 de angajaţi care beneficiază de proiecte de training şi specializări în domeniul în care lucrează, beneficiind astfel de dezvoltare profesionala continua, pe întreg parcursul carierei lor existând oportunităţi reale de promovare. Suntem recunoscuţi pentru profesionalismul cu care abordăm tot ce ţine de campaniile de recrutare şi sperăm că filosofia noastră în ceea ce priveşte angajaţii să fie un bun exemplu pentru tot ce înseamnă domeniul recrutării de personal din România. Cu toate acestea, campania Tuborg Party Manager a reprezentat o provocare pentru noi, departamentul de resurse umane al companiei. Deodată, trebuia să ne adaptăm la un public mult mai tânăr, mai simpatic şi, poate, la prima vedere , mai superficial. Deodată, trebuia să facem faţă unei serii de 50 de interviuri, toate realizate într-o zi. Şi a fost o adevărată plăcere să vedem atât de mult entuziasm şi atâta seriozitate din partea acestor tineri. Mi-ar plăcea ca această campanie să vorbească mai departe despre pasiunea tinerilor pentru muzică şi pentru distracţie, să îi facă pe oameni să înţeleagă că este normal ca la 18-25 de ani să te bucuri de viaţă. Şi că, după cum au dovedit cei aproape 2000 de tineri înscrişi în campanie, distracţia poate fi serioasă!
CARIERE: Cine a coordonat campania?
Ideea creativă şi implementarea acestei campanii au presupus o provocare atât pentru agenţiile Tuborg cât şi pentru echipa care a coordonat intern acest proiect, formată din Doron Zilberstein (Vice-President Marleting URBB), Cristina Avram (Tuborg Senior Brand Manager), Ana Burloiu (Junior Brand Manager), Alina Bratu (Corporate Affairs Manager) şi Oana Tudor (Manager de Recrutare). Know-how-ul nostru pe partea de resurse umane a fost implicat atât în partea de strategie, când am gândit împreună cu echipa de marketing profilul unui astfel de candidat, cât şi în partea de recrutare efectivă. În cadrul semifinalei organizate la Bucureşti, pe 27 iulie, echipa de resurse umane a avut un rol important în evaluarea profilului fiecărui candidat.
CARIERE: Planuiţi să repetaţi această experienţă şi anul viitor?
Din punctul meu de vedere, ca specialist în resurse umane, de abia acum urmează partea dificilă a campaniei. Câştigătorul acestei campanii va trebui să ne demonstreze că am făcut alegerea potrivită, că el este cel mai bun organizator de petreceri din România, că de el are Tuborg nevoie ca reprezentant şi purtător de mesaj la toate evenimentele. Fie că vrea sau nu, viitorul Tuborg Party Manager va fi un ambasador al mărcii Tuborg şi va trebui să înţeleagă şi să pună în aplicare valorile brandului nostru. Ca să vă răspund la întrebare, vom evalua în primul rând succesul avut de viitorul Tuborg Party Manager. Dincolo de campania de comunicare, ce a fost un succes evident, vrem să vedem şi din perspectiva efectivă a recrutării de personal. Mai avem, în orice caz, încă alte şase luni de aşteptat.
CARIERE: Ce responsabilităţi are Party Manager-ul Tuborg?
În primul rând, party manager-ul Tuborg va trebui să fie o personalitate Tuborg: va trebui să fie optimist, vesel, dinamic, energic, oricând gata de distracţie. Mai mult decât atât, deşi poate pentru mulţi obligaţiile acestuia par o glumă simpatică, vrem să vă spunem că, la Tuborg, suntem foarte serioşi cu privire la activităţile viitorului Tuborg Party Manager.
I-am promis de la început o agendă plină de evenimente şi nu am exagerat. Acesta va trebui să fie prezent, în calitate de organizator, la toate evenimentele ce vor avea loc sub umbrela Tuborg Sound. Va trebui să se asigure că publicul se distrează şi că toata lumea se simte bine. Va organiza petreceri inedite şi, credem noi, va deveni un deschizător de drumuri, în domeniul lui. Mi-ar plăcea ca, la finalul celor şase luni, să se vorbească mai mult despre această meserie ca o oportunitate de carieră pentru tinerii dornici de distracţie şi dedicaţi, în acelaşi timp. La urma urmei, şi distracţia e o artă, care combină muzică, dans, spirit inventiv, curajul de a vorbi în public şi atenţia la detalii şi la ceilalţi. De aceea, pentru Tuborg Party Manager, avem nevoie de cel mai “clubber” artist!