“Scoala de Afaceri GSK”, o investitie de 100.000 USD care a meritat
Proiectul a avut menirea de a oferi unui numar de 50 de absolventi aflati la inceput de cariera o mai buna cunoastere a mediului de afaceri si sansa familiarizarii cu aspectele practice ale activitatii unei companii. Pentru realizarea “Scolii de Afaceri GSK” compania GlaxoSmithKline a investit aproximativ 100.000 de USD in acest an. Cele doua sesiuni de
cursuri, desfasurate in perioadele 6-20 iulie si 4-16 august, au fost sustinute de profesionisti apartinand echipei GlaxoSmithKline Romania din domeniile Marketing, Vanzari, Distributie, Finante, Resurse Umane, Comunicare si Relatii Publice, Productie si Training.
“Scoala de Afaceri GSK” este inclusa in programul “GSK pentru Excelenta” alaturi de proiectele “GSK-Junior Achievement”, “GSK Voyager” si “Premiile GSK”, ce au ca scop incurajarea performantei in diferite arii de activitate, contribuind la sprijinirea eforturilor celor care doresc sa atinga excelenta profesionala.