Seed Consultants face Vulping
Conceptul in jurul caruia a fost construit brandul online este “parcul de distractii smart” unde clientii gasesc cele mai avantajoase idei de petrecere a timpului liber pentru ei si prietenii lor. Noul brand isi propune sa se diferentieze de competitorii sai tocmai prin experienta pe care o va livra clientilor sai avizi de smart-buying. Manifestarea brandului se va consuma in jurul celor patru valori smart-buying, have-fun, experience-sharing si calitate, livrata pe intreg lantul valoric. Constructia strategica a plecat de la insight-urile din cercetarea de consumator, analiza pietei de site-uri de reduceri, dar si din trendurile de consum online: F-together si group-buying care antreneaza experiente de grup intre prieteni, genereaza fani si ulterior followeri.
Numele brandului Vulping, derivat din substantivul “vulpe”, va ajunge sa fie identificat cu un verb sinonim cu achizitionarea inteligenta datorita sonoritatii dinamice, diferentiatoare si are rolul de a face trimitere la alegerea inspirata care nu da gres niciodata. Identitatea vizuala vorbeste in culorile bucuriei despre diversitatea de optiuni pe care le ai intr-un parc pentru a-ti petrece timpul liber si de viteza cu care se intampla lucrurile in parcul de distractii. Am apelat la stilul britanic de design prin suprapunerea formelor geometrice oranj, ocru, magenta, grej, care se contopesc si formeaza literele Vulping intr-un ton modern, tonic, jucaus si incitant.
Etapele proiectului de branding au constat in analiza si auditul pietei, dezvoltarea platformei de brand, crearea numelui si consultanta pentru inregistrarea marcii, dezvoltarea identitatii vizuale si a aplicatiilor grafice. Procesul de branding a fost realizat in doua luni, echipa de proiect din partea Seed Consultants a fost alcatuita din Dochita Zenoveiov – Managing Director, Catalina Vulpe – Brand Consultant, Liliana Oltean – Project Executive, Ecaterina Gaman – Senior Brand Designer, Marina Beldiman – Brand Designer, iar din partea Vulping, Cristi Dima – Project Manager, Daniela David – Marketing Manager, Daniela Pirloaga – Sales Manager.
Despre Seed Consultants Branding & Design
Seed Consultants, Partener exclusiv Landor, este singura agentie de branding locala cu un parteneriat extern de talie mondiala. Cele doua companii colaboreaza strans atat pentru proiecte locale, cat si internationale, reusind astfel sa imbine practica locala, intelegerea si cunoasterea culturii romanesti, cu expertiza globala in branding. Portofoliul Seed Consultants numara branduri importante multi-premiate la concursurile internationale de design precum Firesco, Plantavorel, Scandia Food, MedLife, Radio ZU, Petrom City, Willbrook International, Angst, INTACT Media Group, Antena 1, Ruukki Romania, VIP Air, GSP TV, Gazeta Sporturilor, Power Club, Tempora, Galador, Financiarul, Agrofam Holding.