Sefa de la The Practice, in juriul sectiunii de PR a competitiei Cannes Lions
Gabriela Lungu, managing partner The Practice, va reprezenta tara noastra ca urmare a palmaresului pe care agentia sa de PR l-a obtinut. „Este o onoare sa ma aflu la masa evaluatorilor alaturi de liderii unora dintre cele mai importante firme de PR din lume. Profit de ocazie pentru a-i invita pe toti specialistii in PR din Romania, clienti si agentii, sa vina la Festival. Intr-o saptamana la Cannes Lions inveti enorm – prezentarile de acolo sunt chiar mai valoroase decat premiile!”, a declarat ea. Romanca il va avea alaturi in juriu si pe Olivier Fleurot – CEO-ul retelei partenere MS&L Group (rezultata din recenta uniune intre MS&L, Publicis Consultants si Publicis Events), parte din Publicis Groupe, al treilea grup de comunicare din lume
Festivalul International de la Cannes, ajuns la cea de-a 57-a editie, este cea mai mare reuniune de profesionisti in comunicare din lume, iar un trofeu Cannes Lions este considerat cel mai prestigios premiu din acest domeniu. In fiecare an, peste 10.000 de vizitatori din marketing si comunicare participa la acest eveniment pentru a sarbatori excelenta in creativitate in toate tipurile de media, pentru a discuta problemele industriei si a face networking. Peste 25.000 de reclame din intreaga lume sunt prezentate si judecate in cadrul festivalului, iar castigatorii primesc mult ravnitul Leu. Trofeul onoreaza creativitatea in televiziune, cinema, print, outdoor, design, media interactiva, radio, promovarea vanzarilor, publicitate integrata, media, marketing direct si PR.