Sociabilii, artiştii şi geniile tehnice, într-o nouă etapă a campaniei educaţionale “Trends of Tomorrow”
Samsung Electronics România dă startul următoarei etape în cadrul campaniei educaţionale „Trends of Tomorrow”, adresată tinerilor din clasele terminale de liceu. În cadrul acestei etape, tinerii vor avea ocazia de a lucra sub îndrumarea unor nume sonore din cele şase domenii ale concursului: Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Ştiinţe politice, IT & Inginerie, Artă & Cultură, Medicină & Ştiinţe ale naturii.
Concursul de proiecte este un demers menit să încurajeze liceenii să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor. Pentru a obţine performanţe şi a fi competitivi pe termen lung, tinerii trebuie,în primul rând, să îşi cunoască punctele tari pentru a-şi contura strategia în business cât şi în carieră.
Tinerii cu înclinaţii artistice, sub aripa lui Florin Groza de la Hi Q
Astfel, participanţii pasionaţi de IT & Tehnologie vor putea afla care sunt cele mai noi trenduri direct de la un specialist în domeniu – Victor Maghiari, Technology General Business Leader, Oracle România, iar cei cu înclinaţii artistice vor afla cum îşi pot transforma pasiunea într-o carieră de succes de la Florin Grozea, membru al formaţiei Hi Q şi producător muzical de succes. Cei care au ales domeniul Comunicare & Mass-media o vor avea ca mentor pe Mihaela Nicola, CEO The Group. Cu o expertiza de peste 20 de ani in domeniu, Mihaela Nicola îi va consilia pe tinerii interesaţi de lumea comunicării. Cei care îşi doresc o carieră în Marketing & Retail, vor beneficia de sprijinul Mihaelei Stănoiu, Marketing Manager Samsung România, în timp ce elevii care au ales să urmeze o carieră în domeniul Juridic se vor bucura, pe perioada dezvoltării proiectului, de sprijinul avocatului Remus Borza, Managing Partner Borza & Asociaţii. În medicină, precizia şi responsabilitatea sunt esenţiale pentru a reuşi. De aceea pentru a construi un plan de carieră realist, echipele interesate de acest domeniu vor beneficia de sfaturile specialiştilor MedLife.
„Avem sprijinul unor oameni valoroşi în cadrul campaniei „Trends of Tomorrow”, specialişti de seamă în domeniile pe care le reprezintă. Pentru că ne aflăm într-o eră în care totul evoluează cu viteza luminii, orice sfat sau recomandare din partea unor profesionişti adevăraţi este binevenită, mai ales că tinerii sunt asaltaţi de informaţii din toate părţile şi devine din ce în ce mai greu să selecteze informaţiile cu adevărat valoroase pentru ei. Suntem nerăbdători să vedem ce idei şi planuri au participanţii pentru viitorul lor şi cum îi vor ajuta mentorii să facă primii paşi pentru a-şi contura o carieră de succes” a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
Test de personalitate pentru atribuirea unui profil
Pentru a se înscrie în concurs, tinerii din clasele terminale de liceu ce au accesat pagina oficială de
Facebook Trends of Tomorrow, au completat un scurt test de personalitate în urma căruia li s-a atribuit unul dintre profilurile Sociabil (Roşu), Artist (Verde) sau Geniu Tehnic (Albastru). Etapa următoare a constat în formarea unor echipe de lucru a câte trei persoane în cele şase domenii de lucru propuse. În urma sesiunii de votare din partea publicului, primele 150 de echipe, care au adunat cele mai multe voturi, au rămas mai departe în competiţie. Dintre acestea, pe baza unui text de motivare a participării şi a voturilor primite, vor fi selectate echipele ce vor lucra direct cu mentorii pentru dezvoltarea planului de carieră.
5.000 de euro pentru premiul I
Pe lângă experienţa dobândita în lucrul cu mentorii, cele mai bune trei echipe vor primi premii după
cum urmează: premiul I, în valoare de 5000 de euro, premiul II în valoare de 3000 de euro vor fi folosiţi
pentru atingerea scopurilor academice propuse şi premiul III, telefoane Samsung Galaxy Note.
Samsung Electronics Co., Ltd. este lider mondial în industria semiconductorilor, a telecomunicaţiilor, a dispozitivelormedia digitale şi a tehnologiilor de convergenţă digitală, cu vânzări consolidate de 143,1 miliarde USD în anul 2011.Având aproximativ 206.000 de angajaţi în 197 de birouri din 72 de ţări, compania operează două organizaţii separate, pentru a coordona nouă divizii independente de afaceri: Digital Media & Communications, compusă din Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions şi Digital Imaging; şi Device Solutions, alcătuită din Memory, System LSI şi LCD. Recunoscut pentru performanţa lider în industrie, conform uneiserii de criterii economice, de mediu şi sociale, Samsung Electronics a fost numită cea mai sustenabilă companie de tehnologie din lume în cadrul 2011 Dow Jones Sustainability Index.