Suport în România pentru profesioniştii care vor să-și crească performanța în marketing și comunicare
Parteneriatul dintre cele două instituţii de învățământ de prestigiu va asigura expertiză şi certificări internaţionale în marketing şi comunicare pentru studenţii din România. Astfel, absolvenții masteratului din cadrul Departamentului Comunicare şi Relaţii Publice al Facultății de Litere din Universitatea București vor putea beneficia de o dublă certificare profesională – masterat în Consultanţă şi Expertiză în Publicitate și certificare în marketing recunoscută internaţional prin Communication Advertising & Marketing (CAM), care oferă calificări de marketing focusate pe comunicare. CAM este considerată o parte integrantă a Chartered Institute of Marketing (CIM).
Pentru studenții altor facultăți dar mai ales pentru profesioniștii din domeniul marketingului și comunicării, Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions au creat Institutul de Marketing ca centru de suport local şi un site dedicat ce va oferi informaţii, resurse, consultanță și sprijin tuturor celor interesați de obținerea unei certificări în marketing recunoscută la nivel internațional. Toți cei interesați vor obține informațiile necesare pentru a se înscrie și pentru a susţine examenele impuse de Oxford College of Marketing, obţinând astfel şi recunoaştere internaţională într-un domeniu complementar.
În deschiderea conferinţei de presă „Growing your career. Internationally”, Conf. univ. dr. Adela Rogojinaru, Director al programelor de comunicare şi relaţii publice al Facultăţii de Litere, a vorbit despre noutatea şi specializările oferite de acest parteneriat, care vin să completeze pregătirea academică a masteranzilor Facultăţii de Litere.
Rosie Phipps, Director Oxford College of Marketing, a oferit mai multe informaţii tehnice despre suportul oferit de Oxford College of Marketing pentru a putea urma şi obţine aceste certificări recunoscute la nivel internaţional (cursuri practice nu doar teoretice, Învăţământul la Distanţă, costurile generale ş.a.)
Oana Sav, Coordonator al Centrului Local de Consiliere şi Suport Oxford College of Marketing, fondator Institutul de Marketing, a împărtăşit experienţa de absolvent al ambelor instituţii (Universitatea Bucureşti si Oxford College of Marketing). A vorbit despre suportul, instrumentele şi cunoştinţele oferite de aceste două instituţii de prestigiu, care au ajutat-o să obţină statutul de Chartered Marketer.
Oxford College of Marketing este centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing, una dintre cele mai mari organizaţii a marketerilor din lume, cu sediul în Marea Britanie, cu peste o sută de ani de existenţă, pe piaţa din România.