Sute de clienţi DOMO spun că au fost păgubiţi
"Am sunat de nenumarate ori şi nu mi-a răspuns nimeni. Va rog să luaţi măsuri şi să răspundeţi sesizărilor deoarece am plătit pentru nişte produse pe care nu le-am primit. Doresc să mi se trimită restul de produse sau să mi se restituie banii. Măcar răspundeţi pe mail/facebook sau la telefon!", este unul dintre mesajele trimise de clienţii retailerului electro IT Domo pe pagina oficială de Facebook a magazinului online domo.ro, operat de societatea Domo SRL, compania soră a Family Home Concept (Fosta Domo Retail SA) aflată în insolvenţă.
"Având în vedere volumul mare de produse vândute de societate creşte exponenţial riscul că un procent din aceste produse să se defecteze în termenul legal de garanţie, respectiv doi ani. Astfel, administratorul judiciar a constatat că săptămânal sunt înregistrate reclamaţii ale consumatorilor, atât la ANPC, cât şi direct către societate", se arată într-un raport al administratorului judiaciar Sierra Quadrant. Principalele probleme ridicate de clienţi se referă la imposibilitatea acestora de a beneficia de servicii sau la faptul că li s-a negat acest drept.
Potrivit raportului ce datează din noiembrie anul trecut, clienţii DOMO au făcut săptămânal 35 de reclamaţii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului din Bucureşti şi la comisariatele din ţară, iar media zilnică de reclamaţii trimise pe adresa de email a Family Home Concep se ridică la 22."Având în vedere că posibilitatea de a se transforma (reclamaţiile pe email-n.red) în reclamaţii OPC este de 75%, înseamnă 66 de reclamaţii lunar", se mai arată în raportul administratiorului judiaciar pus la dispoziţia ECONOMICA.NETde termene.ro. Amenzile posibile pentru fiecare reclamaţie în parte s-ar putea cifra la 175.000 de lei". Menţionăm însă că nu toate sesizările clienţilor au fost acceptate ca fiind justificate de către ANPC.
Citeşte ce se va întâmpla cu clienţii păgubiţi pe ECONOMICA.NET