Unda verde la idei studentesti
Impact, Brainspotting si Personal Development School sunt cele trei proiecte din cadrul programului care se vor desfasura in luna aprilie. Impact, proiect care se bucura de parteneriatul unor firme de top de pe piata romaneasca, a ajuns la cea de-a treia editie. Intre 28 martie – 1 aprilie, Coca-Cola Romania si 16 studenti grupati pe echipe s-au implicat intr-un studiu de caz. Solutiile cele mai bune au fost rasplatite cu 400 de euro. Tema proiectului Brainspotting (28 martie-8 aprilie) va fi intraprenoriatul – aplicarea tehnicilor antreprenoriale folosite intr-o afacere de succes in cazul unui proiect dezvoltat in interiorul unei companii. Primul modul al Brainspotting-ului presupune familiarizarea participantilor cu acest concept, printr-o serie de dezbateri sustinute de managerii de departamente ai Rompetrol, compania-partener a proiectului. Cel de-al doilea modul este dedicat realizarii unor planuri de concurs, pe teme propuse de Rompetrol. Finalitatea proiectului este integrarea unora dintre participanti in cadrul companiei.
Proiectul Personal Development School urmareste sa dezvolte abilitatile personale ale tinerilor participanti si sa le clarifice conceptele cu care se opereaza pe piata actuala a locurilor de munca. In perioada 11-24 aprilie, 20 de studenti din anul 1 si 2 vor asista la training-uri pe diferite teme – leadership, presentation skills, team-work, communication skills sau career planning – sustinute de mari companii din domeniu: AxA Consulting, Leader Communications, Nestor Consulting, MindSmith sau ClassicHR. Dezbaterile vor fi urmate de simulari de interviuri si realizarea unor dosare de candidatura si a unor proiecte, analizate apoi in cadrul unor sesiuni de dezbatere.