Unde-s doi, puterea creste
Dupa un prim proiect comun in rebrandingul Domo, cele doua agentii vor colabora pentru a furniza servicii de strategie de brand, design si brand engagement in Romania, Republica Moldova si, de indata ce va fi oportun, in alte tari din Europa Centrala si de Est.
Enterprise IG se ocupa cu definirea si dezvoltarea unora dintre cele mai cunoscute branduri ale lumii: Coca-Cola, Deloitte, GSK, Indesit, Intel, Masterfoods, Rolls-Royce, Unilever sau Vodafone. Simon Bolton, Global CEO Enterprise IG, apreciaza reusita parteneriatului cu firma romaneasca: "Suntem incantati sa anuntam acest parteneriat. Economiile in tranzitie din Europa Centrala si de Est au dezvoltat produse competitive si organizatii capabile, dar au nevoia imperioasa de a-si construi reputatia prin brand design si engagement. Enterprise IG are o expertiza globala solida pentru a raspunde acestor nevoi si un interes manifest in regiune". Pentru Brandient, competentele si experienta acumulate in cei patru ani de activitate isi arata acum roadele: "Intram intr-o noua etapa de dezvoltare", afirma Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient (foto). "Am construit cu viziune, seriozitate si pasiune un business solid, bazat pe reputatie profesionala si obsesie pentru valoarea pe care o adaugam businessului clientilor. Suntem onorati ca Enterprise IG ne-a ales ca parteneri".