Valoarea pieţei româneşti de media: 2,66 miliarde de euro până în 2015
După doi ani de creştere lentă, industria de entertainment şi media din România s-a stabilizat, şi a început să dea semne de revenire, înregistrând chiar o rată medie de creştere de 8,8% pe an între 2011 şi 2015, potrivit celei mai recente ediţii PwC Global Entertainment&Media Outlook 2011-2015. Valoarea pieţei va creşte de la 1,75 de miliarde de euro la peste 2,66 de miliarde de euro.
Cele mai mari creşteri vor veni din zona segmentului online, care se va ridica în medie cu 12,9%, în timp ce bugetele pentru reclame vor înregistra o creştere anuală de 8,9%.
Piaţa de media din România va fi a treia cu cea mai mare ascensiune din regiune după cele ale Turciei (o creştere medie de 13,2%) şi Rusia (11,7%), clasându-se înaintea Poloniei (7,1%), Republicii Cehe (6,8%) şi Ungariei (6,2%). Cu toate acestea, piaţa româneasca va rămâne cea mai mică din regiune, reprezentând o treime din piaţa Rusiei (25 de miliarde de euro).