Vine ADfel-vacanta, cu trenul din Franta
ADfel este un eveniment organizat de IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul evenimentelor incepe in fiecare seara de la ora 18.00, iar intrarea este libera. Discovery, de exemplu, aduce pe terasa Fabrica avanpremiera SHARK WEEK, de luni pana joi, intre 18 si 21 august.
Miercuri si joi, adica pe 20 si 21 august, Playboy stinge lumina si va testeaza abilitatile de seductie pe intuneric. Motto-ul: Seduci sau se duce! Activarea va aduce la Fabrica putin din spiritul noului produs Playboy #generation si promite ca se va lasa cu mister si senzualitate.
Primele 3 zile ADfel, 18, 19 si 20 august sunt Zilele Culturale, pe parcursul carora 30 de organizatii din zona culturala, sociala, ecologica si educationala asteapta publicul cu peste 50 de moduri neconventionale prin care isi promoveaza mesajele. O sa va bucurati de pictat pe apa, schiat de vara, limonade radioactive si o confruntare cu opinata.
Pentru cei care vor sa vada ce e mai neconventional prin lume in cadrul ADfel Galleries, cu ajutorul solutions partner-ului AdProduction au fost pregatite studiile de caz ale unor idei neconventionale din 2014. Cei care vor o proiectie sanatoasa de spoturi TV, desi sunt la un eveniment de neconventional, vor gasi in program proiectiile de reclame ADfel, cu o alta tema in fiecare seara.
In ordine, de luni pana duminica, veti vedea ce se intampla: Cand publicitatea face fapte bune – campanii sociale din ultimul an care au schimbat lumea in bine, Cand publicitatea iti da curaj – campanii internationale care le arata femeilor ca lumea e a lor, Cand publicitatea ingrasa – cele mai amuzante spoturi internationale din ultimul an, Cand radem de publicitate in romana – cele mai bune parodii romanesti de reclame de la Grand Spoof 2014, Cand radem de publicitate in engleza – cele mai viralizate spoof-uri internationale din 2013 si 2014, Cand publicitatea te lasa interzis – cele mai dubioase si halucinante campanii din lume, Cand publicitatea se da mare – cele mai premiate campanii publicitare din ultimul an. Joi, 21 august, ne uitam nu doar la inscrierile de anul acesta la Grand Spoof, ci facem o retrospectiva a celor mai bune spoofuri de la toate editiile de pana acum. Totodata, premiem castigatorii cu un premiu al juriului (5.000 de lei) si un premiu al publicului (2.000 de lei).
Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
ADfel e singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor opt editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate.