WhatsApp şi-a dublat audienţa în doi ani de la preluarea de către Facebook
Binecunoscuta aplicație de mesagerie pentru telefonul mobil WhatsApp, a depăşit pragul de un miliard de utilizatori, ceea ce înseamnă că și-a dublat audiența de la preluarea de către Facebook la începutul lui 2014, scrie presa internaţională.
Zuckerberg, într-o postare pe Facebook, a reiterat scopul mesageriei WhatsApp de a face bani prin intermediul parteneriatelor de afaceri.
" În continuare, vom lucra pentru a conecta mai multe persoane din întreaga lume și de a face mai ușoară comunicarea în afaceri" a scris el. " Există doar câteva servicii care conectează mai mult de un miliard de oameni. Acest punct de reper este un pas important spre a conecta întreaga lume.”
Pentru efortul său, Jan Koum CEO şi cofondator al WhatsApp pare fericit cu realizarea, în glumă observând pe Twitter, modul în care compania sa nu a primit niciodată recunoașterea corespunzătoare în Silicon Valley.
Prioritatea anunțată de Mark Zuckerberg, atunci când a preluat WhatsApp (cea mai mare achiziție derulată de rețeaua de socializare), a fost creșterea numărului de utilizatori. Înainte de a fi cumpărată de Facebook, WhatsApp avea 450 de milioane de utilizatori lunari activi. Vânzările anuale depăşeau 10 milioane de dolari, majoritatea de pe urma abonamentului anual de 0,99 dolari la care Facebook a anunţat că renunță,WhatsApp devenind un serviciu gratuit.
Anunțul WhatsApp coincide cu un alt reper. Google a anunțat că Gmail are acum mai mult de 1 miliard de utilizatori activi, deși valorile pentru calcularea activităţii pe un serviciu de e-mail, tind să fie diferite de cele ale unei aplicații mobile.