Zambiti! Veti vinde mai mult
Sunt serviciile punctul forte al romanilor? Daca ii intrebi pe clienti, raspunsul unanim este "nu". Daca vorbesti cu furnizorii de servicii, lucrurile stau exact pe dos. Motiv pentru care, la initiativa Service Quality Institute Romania, presedintele companiei-mama din SUA - John Tschohl - a fost invitat sa conferentieze in jurul ideii de "Customer Service".
Stiam ca americanii sunt buni vorbitori. Nici John nu a facut exceptie. In ziua de 24 septembrie, cei prezenti in Sala Atlas a Hotelului Radisson au putut urmari pe viu o demonstratie de zambet, spus pe nume, entuziasm, dinamism si bucurie a momentului pe care John a livrat-o ca "best practice", in loc de orice alta teorie sau concept arid.
Iar daca a existat o idee centrala cu care participantii au plecat acasa, aceea este ca un salariu dublu nu genereaza rezultate de doua ori mai bune. Solutia este sa angajati oameni carora sa le placa la nebunie sa-si serveasca clientii. Cariere si HR Manager au fost coorganizatori ai evenimentului.