4 procese care merită externalizate într-o companie. E mai avantajos și mai eficient
Iată patru dintre procesele care pot fi externalizate cu succes în majoritatea companiilor:
-
Administrarea autovehiculelor unei companii se poate face extrem de ușor și fără prea multă birocrație
Unul dintre procesele care merită pe deplin să fie externalizat este administrarea flotei auto. Orice manager știe cât de laborios poate fi acest proces, câte acte și cât timp pierdut presupune. În cazul flotei de mașini, fie ele și 2-3, externalizarea poartă numele de leasing operațional. Este cel mai simplu mod în care poți folosi o mașină, iar cu ajutorul acestui calculator de rate poți vedea care este costul lunar în funcție de ce mașină îți dorești și de perioada contractului.
Atunci când apelezi la leasingul operațional, nu mai ai de-a face cu plata RCA-ul, a impozitului și nici chiar cu reparațiile. Citește acest articol despre fleet management pentru a vedea de ce este o opțiune avantajoasă și pentru a vedea ce servicii îți furnizează, mai exact. Mai mult, cu ajutorul unei firme specializate în administrarea flotei ai parte și de costuri cu circa 30% mai mici.
-
Partea de salarizare și de administrare de personal poate fi externalizată fără nicio problemă
Tot mai multe companii preferă să contracteze o companie specializată în salarizare și în administrare de personal în loc să angajeze noi persoane în departamentul de Resurse Umane. Este neapărată nevoie de acest proces – cineva trebuie să aibă o evidență clară a angajaților și să se asigure că salariile le sunt plătite la timp și în mod corect – iar o firmă specializată se poate ocupa de ele chiar mai bine decât un angajat in-house.
-
Externalizarea departamentului de marketing ar putea aduce o mulțime de beneficii
Este o componentă esențială pentru succesul unei companii, iar o firmă specializată în astfel de servicii are la îndemână mai multe instrumente și informații pentru a pune în aplicare o strategie eficientă. Mai mult, o firmă de marketing are și mai multe contacte în media și poate negocia altfel aparițiile în presă, dacă e cazul. Chiar și un departament de marketing bine pus la punct poate da greș acolo unde o firmă specializată ar putea avea succes. Este o soluție nu doar eficientă, ci și una care poate face diferența dintre un an slab și unul cu rezultate fabuloase. Nu uita că fără marketing, potențialii clienți pur și simplu nu pot afla de tine.
-
Contabilitatea este cel mai des externalizată
Acesta este, probabil, departamentul pe care majoritatea companiilor de mici dimensiuni preferă să-l externalizeze și merită din plin ca acest departament să fie unul din afară, pentru că presupune costuri mai mici. Contabilii trebuie să fie în permanență la curent cu schimbările legislative, iar o companie specializată în aceste servicii are capacitatea de a se pune mai ușor la curent cu modificările ce apar în legislație.
Tu ce crezi, este externalizarea mai eficientă sau este mai simplă comunicarea atunci când este cineva în companie care se ocupă de anumite procese?
Sursa foto: Shutterstock