Carti pentru cariera ta. Ce titluri au pregatit editurile in 2011
Majoritatea noilor aparitii de mai jos sunt anuntate de edituri pentru trimestrul I, asadar oferta de carti va fi bogata intr-un an in care se estimeaza o crestere a optimismului organizatiilor si a angajatilor.
Cum sa ne pastram clientii. Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientului
Autor: Glen Urban. Editura All
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor. Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc.
Invitatie la succes
Autor: Elena Popa. Editura All
Nu este doar „o alta carte despre cum sa-ti faci un CV si ce sa raspunzi la interviu”. Recomandarile tehnice pentru alcatuirea CV-ului si pregatirea interviului sunt testate si adaptate perfect pentru actuala piata a muncii din Romania. Cei care vor aplica intocmai sfaturile cuprinse aici vor avea cele mai mari sanse de a-si gasi jobul potrivit. Elena Popa este Consultant in recrutare si resurse umane la una dintre cele mai mari companii multinationale de specialitate. A publicat numeroase articole de specialitate in ziare si reviste din Romania.
Recompense. Cand inovatia da roade
Autori: James P. Andrew, Harold L. Sirkin. Editura All
Deseori inovatia este considerata apanajul companiilor mari, care au o forta financiara semnificativa. In Recompense nu veti gasi sfaturi. in schimb, veti gasi opinii valoroase si un ghid practic pentru a putea stapani una dintre cele mai importante si mai pline de provocari activitati din domeniul afacerilor. James P. Andrew este vicepresedinte si director la Boston Consulting Group. Harold L. Sirkin este vicepresedinte si director al departamentului de operatiuni globale al firmei BCG.
Limbajul secret de business
Autor: Kevin Hogan. Editura Meteor
Kevin Hogan dezvaluie cunostinte fundamentale despre limbajul corporal si despre felul cum influenteaza el atitudini, actiuni si rezultate. Interpretarea limbajului corporal este o stiinta pe care ti-o poti insusi. Daca esti director, agent de vanzari, negociator, proprietar al unei firme sau daca ai oricare alt tip de profesie care te pune in mod regulat in contact cu ceilalti oameni, abilitatile si cunostintele din aceasta carte constituie pentru tine unelte de o valoare inestimabila pentru dobandirea succesului in activitatea profesionala si in viata personala.
Manual de criza
Autor: Dirk Müller. Editura Meteor
Dirk Müller reuseste sa compuna un Manual de criza pentru cetateanul de rand. Astfel, cititorii pot afla ce este criza si ce inseamna ea cu adevarat, de ce explicatiile si masurile guvernamentale sunt in cele mai multe cazuri „fumigene” si cum ar trebui sa se comporte un om simplu pentru a fi afectat cat mai putin. Cu umor si explicatii de o simplitate dezarmanta, Dirk Müller (poreclit „Mr. Dax”, deoarece este vedeta incontestabila a Bursei din Frankfurt) face o analiza pe alocuri socanta a situatiei actuale, justificand intr-un mod cat se poate de credibil solutiile si scenariile pe care le propune in final.
Adevarul gol-golut despre afaceri
Autor: Richard Branson. Editura Publica
In drumul de la firma de vanzari de discuri prin comanda postala, si pana la lansarea efectiva a Virgin Galactic, Virgin a devenit unul dintre cele mai iubite si mai de respectate branduri „stil de viata”, din lume. O combinatie de sfaturi inestimabile si povesti extraordinare si sincere despre cele mai importante realizari ale Grupului Virgin, dar si despre unele dintre esecurile sale, cartea reprezinta un ghid dinamic, sugestiv si intr-adevar original pentru sucesul in afaceri si-n viata. Fie ca sunteti director, antreprenor sau abia acum pasiti in aceasta lume, Richard dezbraca afacerile de secrete, ca sa va arate cum sa reusiti si sa va lasati amprenta.
Buyology
Autor: Martin Lindstrom. Editura Publica
Lindstrom ne prezinta uimitoarele descoperiri ale inovatorului sau studiu de neuromarketing, desfasurat pe o perioada de trei ani, ale carui costuri s-au ridicat la sapte milioane de dolari – un experiment de ultima ora, care a examinat mintile a 2.000 de voluntari din intreaga lume, in raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri si produse. Sa fie adevarat ca sexul vinde? Suntem inca inconjurati de publicitate subliminala? Senzationalele rezultate obtinute de Lindstrom zdruncina, in mare masura, opinia traditionala cu privire la ceea ce ne capteaza interesul – si ne determina sa cumparam.
Judeca. Cum iau liderii decizii inspirate
Autori: Noel M. Tichy, Warren G. Bennis. Editura Publica
Indiferent ca sunteti conducatorul unui departament mic sau al unei corporatii globale, Judeca va va oferi cadrul pentru evaluarea oricarei situatii, luarea deciziei si corectarea ei in faza de executare, daca este necesar. Va va arata cum sa rezolvati problema domeniilor de resurse umane, strategie si managementul crizei, domenii care in general se suprapun. Si va va ajuta sa va invatati intreaga echipa sa ia mai des decizia corecta. Nici o organizatie nu-si poate permite sa neglijeze o disciplina cruciala ca cea a leadership-ului si nici o alta carte precedenta nu a scos acest lucru atat de clar in evidenta.
Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea
Autor: Don Tapscott. Editura Publica
Cartea este inspirata de un studiu privat de 4 milioane de dolari. Don Tapscott a intervievat mai mult de 11.000 de tineri. In locul unei adunaturi de „virtuozi digitali” rasfatati cu memorie scurta si cu aptitudini sociale inexistente, autorul a descoperit o comunitate remarcabil de inteligenta care a dezvoltat metode revolutionare de gandire, interactionare, de munca si socializare. Este foarte posibil sa cunoasteti persoane cu varsta intre unsprezece si treizeici de ani. I-ati vazut facand cinci lucruri deodata: trimitand mesaje prietenilor, downloadand muzica, „uploadand” videoclipuri; vizionand un film pe un ecran de sase centimetri si facand cine-stie-ce-altceva pe Facebook sau MySpace. Pentru prima data in istorie, tinerii detin autoritatea intr-un domeniu foarte important. Si schimba fiecare dimensiune a societatii noastre.
Mareste-ti IQ-ul financiar
Autor: Robert T. Kiyosaki. Editura Curtea Veche
Pe fondul prabusirii pietei creditelor, autorul insista asupra faptului ca regulile financiare s-au schimbat. Principiul „munceste din greu si economiseste“, al capitalismului vechi, a devenit perimat. Azi, nici afacerile imobiliare, nici investitiile la bursa si nici economiile nu ne confera siguranta financiara. In noul capitalism, spune Kiyosaki, banul trebuie sa circule. Ca sa stii insa sa faci banul sa circule, ca sa ajungi prosper, trebuie sa fii informat. Autorul descrie in profunzime cinci tipuri de IQ-uri financiare: cum sa faci mai multi bani; cum sa-ti protejezi banii; cum sa-ti bugetezi banii; cum sa ai profit prin efectul de levier; cum sa fii mai informat in plan financiar. Crezul fundamental al lui Kiyosaki este ca masura bogatiei n-o reprezinta banii, ci inteligenta in plan financiar.
Curs practic de incredere. Sapte pasi spre implinirea personala
Autor: Walter Anderson. Editura Curtea Veche
Curs practic de incredere va arata cum sa tranformati propria neliniste intr-un aliat si cum sa lasati in urma indoiala ce va mutila personalitatea. In 20 de lectii interactive, carora li se adauga exercitii si exemple din viata de zi cu zi, Anderson ofera reguli de a trai care va vor transforma viata: cum sa invatam din propriile greseli, cum sa captam atentia si sa castigam respect, si cum sa traim o viata implinita.
Femeie bogata – Ghid de investitii pentru femei – Deoarece urasc sa mi se spuna ce sa fac!
Autor: Kim Kiyosaki. Editura Curtea Veche
"Femeie bogata este o carte despre investitii, pentru femei. De ce o carte de investitii scrisa doar pentru femei? Exista un motiv foarte bun. S-o recunoastem, doamnelor, ceea ce functiona in cazul mamelor si bunicilor noastre nu mai merge in cazul nostru, al fiicelor si nepoatelor. Asadar, a sosit vremea ca femeile sa isi gestioneze cu mai mare intelepciune banii", scrie autoarea.
Potrivit informatiilor furnizate de Polirom, in primele luni ale anului editura are in pregatire Ghid pentru manageri. Stilul de management si lucrul in echipa de Ichak Kalderon Adizes (colectia Cariera. Succes. Performante), Metoda interviului in psihologia muncii de Mihai Anitei, Mihaela Chraif (colectia Collegium) si Comportamentul consumatorului de Del I. Hawkins, David L. Mothersbaugh, Roger J. Best (Hors Collection).