CODECS lanseaza cursuri dedicate industriei modei
Industria modei nu înseamnă doar design și prezentări de moda, ci reprezintă un business care poate fi rentabil dacă oamenii implicați au cunoștințele specifice de fashion marketing, merchandising, vânzări sau buying.
”În contextul economic actual, dacă ne dorim să rămânem competitivi pe această piață, apariția brandurilor de modă românești este primul pas spre o normalizare a pieței de modă din România. Însă aptitudinile de business specifice sectorului de fashion sunt absolut esențiale pentru succesul acestor întreprinzători”, este de părere Anca Bartha, director Fashion Business School artcademy, MOD’SPÉ Alumnus.
Programul se adresează persoanelor interesate să dobândească o calificare în domenii precum styling, fashion buying, fashion marketing, fashion/network coordinating, visual merchandising, product/ brand management, jurnalism de modă sau design, dar si tuturor celor interesați de modă.
Cursurile artcademy® sunt structurate pe două etape – Fundamentals of Fashion (primul nivel) și Fashion Marketing and Design (al doilea nivel). Fiecare curs se desfășoară pe durata unui an academic și se finalizează cu câte o săptămână de studii și practică la Paris.