Consulteam a lansat o nouă platformă de design organizațional
Noua platformă de design organizațional include, printre altele, evaluarea şi gradarea posturilor, analiza posturilor, stabilirea şi alinierea competenţelor și planul de carieră.
Metodologia Fitted Performance Framework şi studiile salariale resping abordarea generalistă şi sunt create în exclusivitate pentru piaţa locală şi regională, ţinând cont în primul rând de diferenţele specifice şi necesităţile pieţelor emergente.
Citește și „Te adaptezi sau mori!” Era în care angajatorul e depășit de generația Y
„Suntem foarte fericiţi şi mândri de această realizare. Credem că este un serviciu absolut unic şi inovator atât în România, cât şi în ţările din sud-estul Europei, încununarea muncii şi eforturilor noastre îndelungate şi avem convingerea că şi clienţii vor recunoaşte extrem de rapid avantajele clare ale unui serviciu customizat pentru piaţa în care operează“, a declarat Oana Botolan Datki, Managing Partner Consulteam South East Europe.
Noua platformă de design operaţional este lansată ca o consecinţă firească a nevoilor clienţilor locali şi are loc în contextul unor decizii de repoziţionare a companiei pe piaţa locală, în urma finalizării parteneriatului cu Mercer.
Citește și Angajarea oamenilor nepotriviți COSTĂ. Recrutează cu cap!
„Vom încheia la sfârşitul acestui an colaborarea exclusivă cu Mercer, brand pe care l-am introdus acum zece ani pe piaţa din România, un parteneriat care ne onorează şi pe care îl apreciem atât profesional, cât şi personal. Momentul este cât se poate de oportun de a lansa acest serviciu – un serviciu care s-a conturat aproape singur din relaţiile cu clienţii locali şi nevoile lor. Acum suntem în poziţia în care putem să-l şi punem în practică”, a subliniat Oana Botolan Datki, Managing Partner Consulteam South East Europe.
Studii personalizate pentru piaţa românească
Având în vedere experienţa vastă de pe piaţa locală şi în domenii cât mai variate, până la finalul acestui an, compania Consulteam va face publice:
- Studiul salarial IT&C, pentru industria high tech, realizat prin colaborarea cu companii din domeniu;
- Studiul Language Survey, dedicat bonusurilor oferite angajaţilor vorbitori de limbi străine din BPO-uri şi SSC-uri;
- Studiul Retail Survey, realizat în exclusivitate pentru magazinele DIY (do it yoursef), cât şi pentru cele de tip Hypermarket / Supermarket / Cash & Carry / Discount Supermarket / Fashion / Electronice & Electrocasnice.