Multinaționalele investesc între 15.000 și 70.000 de euro în evenimente corporate
Anual, companiile mari din România, în special multinaționalele, investesc între 15.000 și 70.000 de euro în evenimente corporate. Pe lângă petrecerea de Crăciun, cele mai căutate sunt petrecerile aniversare sau petrecerile pentru copiii angajaților, organizate de obicei în preajma zilei de 1 iunie.Conform Creative&Bright, firmă specializată în organizarea de evenimente corporate, investiția în astfel de evenimente pentru angajați este justificată de dorința tot mai mare a companiilor de a organiza evenimente prin care angajații să se simtă valorizați și recompensați. În ultimii ani, petrecerea de Crăciun a devenit o tradiție pentru tot mai multe multinaționale din România, fapt ce reiese din investiția organizațiilor în acest tip de evenimente: între 5.000 și 40.000 de euro, în funcție de numărul de angajați, de tematică și de locația aleasă.
“Anul acesta, cererea pentru petreceri de Crăciun a crescut cu aproximativ 50%, iar cele mai multe solicitări sunt pentru petreceri tematice, în cadrul cărora creativitatea si ineditul sunt la cote maxime”, declară Dana Tudor Tănase, managing partner Creative&Bright.