Șase din zece tineri profesioniști doresc sprijin financiar din partea angajatorilor pentru a face față creșterii facturilor la energie

Șase din zece angajați cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani sunt îngrijorați de creșterea facturilor la energie și solicită un sprijin financiar mai mare din partea angajatorilor, potrivit unui nou studiu realizat de Zest, furnizor de soluții tehnologice pentru beneficii angajați,
Creșterea costurilor de trai devine o problemă tot mai presantă pentru tinerii profesioniști, mai ales în contextul în care Water UK a anunțat că, începând din aprilie, factura medie anuală pentru apă în Anglia și Țara Galilor va crește cu 26%, depășind pragul de 600 de lire sterline.
Presiuni financiare multiple asupra tinerilor angajați
Pe lângă facturile mai mari la energie, jumătate (51%) dintre tinerii angajați sunt îngrijorați și de creșterea costurilor locuințelor. În timp ce doi din cinci (42%) solicită un sprijin financiar mai consistent pentru cheltuielile legate de îngrijirea copiilor.
În plus, două treimi (67%) dintre angajații cu vârste între 18 și 34 de ani consideră că, în actualul context economic, pachetele de beneficii oferite de angajatori au devenit un factor determinant în alegerea locului de muncă. Mai mult, 56% dintre aceștia ar fi dispuși să își schimbe jobul dacă ar primi un pachet de beneficii mai atractiv din partea altui angajator.
Importanța beneficiilor în atragerea și retenția angajaților
Pentru a rămâne competitivi, angajatorii trebuie să se adapteze nevoilor angajaților lor. Aproximativ 52% dintre tinerii profesioniști susțin că beneficiile oferite de companie sunt cel mai important criteriu în decizia de angajare.
„Ultima creștere a facturilor va pune și mai multă presiune pe bugetele gospodăriilor, iar angajatorii trebuie să intervină cu soluții financiare eficiente pentru a-și sprijini echipele”, subliniază Matt Russell, CEO al Zest, rolul crucial al companiilor în sprijinirea angajaților:
El adaugă că este esențial ca organizațiile să înțeleagă ce beneficii sunt cele mai valoroase pentru angajați și să le adapteze în consecință. „Companiile care pot răspunde așteptărilor angajaților în ceea ce privește pachetele de beneficii pot obține un avantaj competitiv major, o să îmbunătățească moralul și productivitatea echipei. De asemenea, angajatorii trebuie să aibă acces la soluții tehnologice care să le permită monitorizarea utilizării beneficiilor, comunicarea eficientă cu angajații și ajustarea sprijinului oferit”.
CITEȘTE ȘI: De ce să-ți începi ziua cu o întâlnire cu tine însuți
Foto: ID 81881779 © Tsyhun | Dreamstime.com