Studiu: Bărbații, mai puternic orientați spre construirea brandului personal
Diferențiator la angajare sau promisiune de valoare, brandul personal este managementul percepției celorlalți despre tine și influențează relațiile pe termen lung. De asemenea, facilitează aderența la valorile pe care le susții prin opiniile și proiectele tale.
Principalul indicator performanță, în funcție de care își măsoară progresul în construirea brandului personal ambele sexe, este numărul de contacte de business noi pe care le au – bărbații (66%), femeile (60%). Acesta este urmat de numărul de evenimente la care participă într-o lună (29%) în cazul femeilor și de numărul de contacte pe LinkedIn (35%), în cazul bărbaților, sondajul evidențiind natura socială a femeilor și cea pragmatică a bărbaților.
Top 3 canale folosite de bărbați pentru comunicarea publică a brandului personal sunt LinkedIn (65%), Facebook (49%) și evenimentele la care participă ca vorbitori (47%), în timp ce femeile folosesc ambele canale în aceeași măsură-Facebook și LinkedIn (59%)- iar prezența fizică, ca vorbitori la evenimente, este folosită de (34%) dintre respondente.
În afara profesiei, domeniile majore alese pentru comunicarea brandului personal sunt antreprenoriatul (59%) și mediul social (51%), în cazul bărbaților, educația (55%) și domeniul social (52%) în cazul femeilor.
Doar 27% dintre bărbați ar apela la un lifecoach pentru a-i ajuta în construirea brandului personal.