Agroland: 2,2 milioane de clienți în primele șase luni ale lui 2025. Compania vizează 300 de magazine până în 2028

Agroland Group anunță cel mai bun prim semestru din istoria companiei, cu evoluții semnificative în toate liniile de business. Producția de furaje a înregistrat o creștere de 69%, atingând 14.465 tone, vânzările de ouă au urcat spectaculos cu 52%, până la 31,6 milioane de lei, iar divizia de retail a consemnat o dinamică excelentă de +22%, cu un total 92,7 milioane de lei. În primele șase luni ale anului, 2,2 milioane de clienți au ales produsele și serviciile companiei.
Extindere accelerată în retail
În această perioadă, Agroland a deschis 14 magazine noi, consolidându-și prezența la nivel național. Planurile de dezvoltare vizează atingerea unui prag de 300 de magazine până în 2028, cu o cifră de afaceri estimată la 350 de milioane de lei în segmentul de retail.
Investiții majore în divizia Food
Un punct central al strategiei îl reprezintă investiția greenfield de 20 de milioane de euro în platforma avicolă de la Mihăilești. Proiectul va asigura, până în 2027, o capacitate de producție de 900.000 de găini ouătoare cage-free și 100.000 de găini BIO și free-range, consolidând poziția companiei pe piața produselor alimentare de calitate.
„Rezultatele obținute în primele șase luni reconfirmă robustețea și reziliența modelului de afaceri Agroland Group”, a declarat Horia Cardoș, CEO și fondator al companiei.
Agroland își propune, pe termen mediu, să își extindă infrastructura de producție și logistică, să dezvolte portofoliul de produse premium și să mențină un ritm susținut de creștere în toate segmentele. Compania își bazează planurile pe investiții în digitalizare, energie regenerabilă și diversificarea rețelei comerciale.
CITEȘTE ȘI: Cum arată un content plan care nu cere 5 oameni și 6 tool-uri
Foto: Agroland