Bergenbier lansează campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo” – un apel pentru siguranță în trafic

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a lansat, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”, o inițiativă care își propune să atragă atenția asupra riscurilor asociate consumului de alcool, în special în contextul siguranței rutiere.
O campanie-manifest
Desfășurată între 22 septembrie – 6 octombrie 2025, campania include o expoziție vizuală găzduită de ParkLake Shopping Center, care ilustrează consecințele dramatice ale deciziilor luate sub influența alcoolului. Mesajul nu se adresează doar șoferilor, ci tuturor participanților la trafic: pietoni, bicicliști, motocicliști sau utilizatori de trotinete electrice.
În mediul digital, proiectul se extinde printr-o serie de discuții și materiale multimedia dedicate consumului responsabil, prevenirii dependenței, alternativelor la alcool și conducerii defensive.
Dialog cu experți
Podcastul oficial al campaniei, moderat de Horia Sârghi (Zaiafet), îi are ca invitați pe:
- Petronela Rotar, psihoterapeută și scriitoare, care a subliniat nevoia unei rețele de sprijin pentru persoanele dependente;
- Prof. Dr. Radu Țincu, medic primar ATI, care a evidențiat complexitatea fenomenului dependenței și impactul social, economic și emoțional;
- Dominic Marcu, pilot de curse și ambasador Bergenbier Fără Alcool, care a sintetizat esența mesajului: „Niciun pahar nu merită o viață. Nu merită să riscăm viața noastră sau a altcuiva.”
„Promovarea comportamentelor responsabile în toate aspectele vieții face parte din angajamentul nostru pentru sustenabilitate. Campania Designed by Accident continuă firesc aceste demersuri, atrăgând atenția asupra consecințelor reale ale deciziilor impulsive. Fiecare alegere responsabilă contează și ne dorim să inspirăm oamenii să ia decizii sigure, contribuind astfel la o societate mai atentă și mai empatică”, a declarat Ștefania Bătrâncă, Communications & Corporate Affairs Manager Bergenbier S.A.
De-a lungul timpului, compania a dezvoltat un portofoliu de opt sortimente fără alcool și promovează constant moderația și alternativele sigure.
Trei piloni ai responsabilității sociale
Direcția de responsabilitate a Bergenbier S.A. are la bază trei piloni strategici:
- oamenii – protejarea sănătății și a siguranței comunităților;
- mediul – proiecte de sustenabilitate și reducerea impactului asupra resurselor;
- consumul responsabil de alcool – promovarea unor comportamente sigure și conștiente.
CITEȘTE ȘI: Când marțea pare deja vineri: Ai o problemă de calendar sau de model de lucru?
Foto: Bergenbier