De ce a dat Ryanair în judecată un pasager, căruia îi cere daune de 15.000 de euro
Ryanair a intentat un proces civil în Irlanda și cere daune de peste 15.000 € împotriva unui pasager despre care spune că a perturbat un zbor pe ruta Dublin – Lanzarote, pe 9 aprilie anul trecut.
Avionul a fost forțat să devieze la Porto, unde a rămas peste noapte, lucru care a perturbat 160 de pasageri, potrivit ryanair.com.
„Este inacceptabil ca pasagerii – mulți dintre ei plecând în vacanțe relaxante de vară alături de familie sau prieteni – să sufere perturbări inutile și reducerea timpului de vacanță din cauza comportamentului unui singur pasager indisciplinat. Cu toate acestea, aceasta a fost, din păcate, situația pentru pasagerii de pe acest zbor de la Dublin la Lanzarote în aprilie anul trecut, care a fost forțat să devieze la Porto din cauza comportamentului perturbator al unui pasager, ceea ce a generat costuri de 15.000 € pentru cazare peste noapte, cheltuieli ale pasagerilor și taxe de aterizare. Am intentat acum o acțiune civilă pentru a recupera aceste costuri de la acest pasager”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei, potrivit sursei citate.
Compania susține că va continua să ia astfel de acțiuni dacă o astfel de situație se va repeta.
CITEȘTE ȘI: Inflația și încetinirea economică lasă urme în piața muncii. Care sunt principalele efecte
Foto: ID 56088932 © MrFly | Dreamstime.com