JYSK anunță investiții masive în digitalizare: peste 250 de milioane de euro pentru soluții IT și comerț online

Retailerul danez JYSK anunță lansarea unei noi strategii globale, Customers’ First Choice, prin care își propune să devină prima alegere a clienților în domeniul mobilierului, al produselor pentru casă și al soluțiilor pentru un somn sănătos. Strategia implică investiții majore în tehnologie și expansiune, vizează consolidarea prezenței în piețele existente și apropierea de clienții urbani.
Investiții în IT și digitalizare
JYSK intenționează să investească aproximativ 2 miliarde DKK (adică peste 250 de milioane de euro) în soluții IT, platforme digitale și opțiuni de cumpărături online. Această investiție vine după succesul implementării conceptului de magazin 3.0, în cadrul căruia peste 3.000 de magazine au fost renovate în perioada strategiei anterioare, pentru care compania a investit 4,7 miliarde DKK (630 de milioane de euro) .
„Trebuie să continuăm să ne modernizăm și să dezvoltăm soluțiile digitale pentru a rămâne competitivi. Am investit în rețeaua noastră de magazine, iar acum punctele noastre digitale de contact trebuie să urmeze același ritm pentru a asigura o experiență de cumpărături ușoară, indiferent de locul în care clienții aleg să cumpere de la JYSK”. a declarat Rami Jensen, Președinte și CEO al JYSK.
Extinderea prezenței în orașe și piețe existente
Pe parcursul noii strategii, JYSK se va concentra pe deschiderea de noi magazine în țările în care este deja prezent, precum și în marile orașe și zone metropolitane din Europa.
„Expansiunea face parte din ADN-ul nostru și avem deja o poziție puternică pe piață. În următorii ani, vedem oportunități de creștere în țările în care avem deja magazine și o infrastructură logistică solidă”, spune Rami Jensen.
3500 de magazine în 50 de țări
JYSK operează peste 3.500 de magazine în 50 de țări, iar diversitatea culturală a clienților necesită adaptarea ofertei.
„Dorim să oferim produse locale excelente, competitive și relevante, indiferent dacă clienții noștri locuiesc în Finlanda sau Maroc, dacă sunt tineri, vârstnici, familii, cupluri sau persoane singure,” explică Rami Jensen.
Chiar și în contextul noii strategii, JYSK va continua să pună accent pe sustenabilitate, ghidat de strategia „O ofertă excelentă pentru generații” și de obiectivele de reducere a emisiilor de CO2 aprobate de inițiativa globală Science Based Targets (SBTi).
Valorile fundamentale – Măiestrie Comercială, Spirit Corporativ și Colegialitate, împreună cu mentalitatea orientată către client – rămân centrale în activitatea companiei.
„JYSK este un retailer global de succes datorită valorilor noastre puternice și principiilor de leadership, care rămân în centrul a tot ceea ce facem. De aceea, este firesc ca fundația noastră să rămână aceeași în această nouă perioadă strategică, alături de ofertele noastre excelente pentru somn și locuire în stil scandinav”, adaugă Rami Jensen.
CITEȘTE ȘI: E.ON semnează un acord pentru vânzarea rețelei de distribuție a gazelor din Republica Cehă
Foto: Jisk