KIKO MILANO deschide primul Pop-Up Store la Cluj-Napoca

KIKO MILANO, brand italian de make-up, își consolidează strategia de extindere pe piața românească prin deschiderea unui nou Pop-Up Store în Iulius Mall, Cluj-Napoca. Aceasta reprezintă prima locație a brandului în afara Bucureștiului și marchează un pas important în consolidarea prezenței în regiunea Transilvania.
Reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, KIKO MILANO oferă clienților români produse de make-up și de îngrijire a pielii și a părului. Noul Pop-Up Store pune la dispoziția vizitatorilor întreaga gamă de produse, inclusiv colecțiile de ediție limitată, foarte apreciate de pasionații de beauty din întreaga lume.
„Deschiderea magazinului din Cluj-Napoca este un pas strategic în dezvoltarea KIKO MILANO pe piața românească. Ne dorim să aducem mai aproape de consumatori cele mai noi tendințe internaționale în materie de frumusețe și produse de calitate superioară pentru machiaj și îngrijire”, a declarat reprezentantul Fais Group.
O experiență completă
Noul Pop-Up Store oferă vizitatorilor oportunitatea de testare a produselor, să primească recomandări personalizate și să descopere ultimele lansări ale brandului. Printre cele mai populare produse se numără rujurile, fardurile de ochi, fondurile de ten, dar și gamele dedicate îngrijirii pielii și a părului, toate realizate cu tehnologii inovatoare și ingrediente de calitate.
KIKO MILANO operează deja trei magazine în București – ParkLake Shopping Center, Mega Mall și AFI Cotroceni – iar extinderea la Cluj-Napoca subliniază angajamentul brandului să ofere produse accesibile și adaptate cerințelor pieței locale.
Foto: KIKO MILANO