Liderii de mâine în formare: ce au învățat studenții ASE la NN SpringBootcamp

NN anunță finalul ediției 2025 a programului NN SpringBootcamp, un proiect dedicat studenților de la ASE. Desfășurat în perioada 25 aprilie – 30 mai, acesta a fost axat pe direcții de carieră în domenii precum comunicare, risc financiar și investiții.
„NN SpringBootcamp este o inițiativă prin care ne dorim nu doar să oferim context de învățare, ci și să contribuim la incluziunea generațională în organizație, să construim punți între perspective și să pregătim liderii de mâine”, a declaratEszter Martin, ChiefPeopleOfficer NN Asigurări de Viață.
Selecție și activități
Selectați din peste 140 de candidați, timp de cinci săptămâni, cei nouă participanți au fost implicați în sesiuni interactive cu specialiști NN, au lucrat alături de echipele din patru departamente-cheie și au beneficiat de sesiuni de mentorat și coaching. Programul a inclus sesiuni de testare psihometrică și careercoaching, pe lângă accesul la procesele reale din companie.
„În cadrul acestui program de practică am învățat exact cum este activitatea într-o companie care oferă servicii financiare de asigurări și pensii. Am învățat cum se face managementul riscului și am văzut cum se aplică teoria de modelare econometrică în calcularea acestor activități”, a spus Naty Stoica, studentă la ASE – Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori.
Pe lângă învățarea directă în companie, programul a inclus și o sesiune susținută de partenerul SHL, în cadrul căreia participanții au descoperit cum funcționează testările psihometrice în procesele de recrutare și cum își pot interpreta propriile rezultate. Ulterior, studenții au participat la o sesiune de career coaching susținută de Trend Consult, care a completat experiența de reflecție asupra direcțiilor de carieră.
Învățare și autenticitate
„Bootcamp-ul de anul acesta a fost, în același timp, laborator, teren de joacă și rampă de lansare. Ne-am bucurat să lucrăm alături de studenți curioși, cu gândire proaspătă, care au pus întrebări bune și ne-au provocat să vedem lucrurile și altfel. Pentru noi, a fost o experiență win-win: ei au aflat ce înseamnă marketingul digital într-o companie de top, iar noi am câștigat o doză de energie, creativitate și optimism. Abia aștept să vedem unde vor ajunge mai departe – au tot ce le trebuie”, a spus Alexandru Ștefănescu, Head of Digital Marketing, NN Asigurări de Viață.
NN susține că își propune să extindă programul în 2026 și să implice mai multe echipe și mai mulți studenți, cu scopul susținerii pregătirii viitorilor specialiști în domeniul financiar.
Articol de: Oana Stroie
Foto: ID 110800885 © Sarinya Pinngam | Dreamstime.com