O clădire istorică din București devine hotel Radisson RED, în urma unei investiții de peste 13 milioane de euro

Hagag Development Europe, unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari din România, face un pas strategic spre industria ospitalității. Compania a anunțat semnarea unui acord de operare cu Radisson Hotel Group, pentru dezvoltarea primului său hotel din București, care va funcționa sub brandul Radisson RED. Proiectul, aflat în centrul capitalei, pe strada Vasile Lascăr nr. 5-7, presupune o investiție de peste 13 milioane de euro și readuce la viață o clădire emblematică, construită în anii ’40.
Ce clădire istorică va fi transformată complet într-un hotel modern
Fostul sediu al Institutului de Studii Hidroelectrice (ISPH), aflat în imediata apropiere a Centrului Vechi, va fi transformat complet într-un hotel modern, cu 104 camere, dar care va păstra farmecul istoric al clădirii. Lucrările de autorizare au fost deja demarate, iar rezultatul final promite să fie o destinație de lifestyle cu personalitate, gândită pentru călătorii moderni în căutare de confort, design contemporan și experiențe memorabile.
„Credem cu tărie în potențialul pieței hoteliere din România și suntem încrezători că această investiție va aduce un plus de valoare Bucureștiului. Ne-am dorit un partener de încredere, cu o viziune similară, iar Radisson Hotel Group a fost alegerea naturală. Radisson RED Bucharest Old Town nu este doar un hotel, ci o declarație de stil și inovație”, a declarat Yitzhak Hagag, Co-fondator și Președinte al Hagag Development Europe.
Ce va include hotelul
Hotelul va include restaurant, bar, lobby spațios cu zonă de co-working, terasă și săli multifuncționale pentru evenimente, lansări sau întâlniri. De asemenea, o sală de fitness va completa oferta, oferă oaspeților toate facilitățile necesare pentru o ședere completă și relaxantă.
Pentru Radisson Hotel Group, acest proiect marchează lansarea oficială a brandului Radisson RED în România, al patrulea brand din portofoliul grupului care intră pe piața locală. “Este un pas important pentru consolidarea prezenței noastre în România. Radisson RED este un brand vibrant, adaptat stilului de viață urban, care îmbină designul cu funcționalitatea și socializarea. Suntem entuziasmați să lansăm acest concept în inima Bucureștiului”, a spus David Jenkins, Vicepreședinte Dezvoltare, Radisson Hotel Group.
CITEȘTE ȘI: Peste 60% dintre antreprenorii români cred că vor fi nevoiți să facă concedieri | SONDAJ
Foto: ID 190770958 ©Tamar Dundua | Dreamstime.com