“Dulşe-i limba ce-o vorbim!”Cum a luat naştere brandul care vinde tricouri cu mesaje în moldoveneşte
Totul a început în 2013, când Daniel Moisă, art director cu o experienţă de peste şase ani la cele mai mari agenţii de publicitate din România, avea o discuţie cu bunica sa din Bacău, care îl întreba ce înseamnă OMG. “Eram hotărât să fac un brand de haine, dar nu ştiam despre ce să fie până când m-a întrebat bunica ce-nseamnă OMG şi i-am răspuns: “Văleu Doamni”. Mi-am dat seama că era ceva mai mult decât o traducere şi am început să mă gândesc în direcţia asta”, spune acesta.
De la concept până la lansare nu a durat mult. În doar o lună, Daniel împreună cu Alina Mătăsaru, specialist în marketing şi consultant în nutriţie, au pus bazele UaiUai, “brand făcut de doi moldoveni 100%, născuţi în Bacău”, după cum povesteşte fondatorul. Cu banii strânşi pentru un concediu, cei doi tineri de 29, respectiv 26 de ani, au cumpărat primul stoc de tricouri, pe care au imprimat cele mai cunoscute expresii moldoveneşti, iar în februarie 2013 aveau deja şase modele, un site de unde se putea comandă produsele şi un video de promovare care a devenit în scurt timp viral pe Youtube şi le-a asigurat succesul.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO.