Investitie de 50.000 de euro intr-un motor de cautare de joburi
Calitatea echipei, imbinarea activitatii de programare cu cea de marketing, faptul ca este un business pe online si domeniul (portal de joburi), care a ajuns la maturitate in Romania, sunt motive pentru care antreprenorul s-a indreptat catre acest business.
In perioada urmatoare, portalul va urma trei directii pe piata locurilor de munca: o cautare cuprinzatoare (toate joburile se vor gasi in acelasi loc), o cautare sociala (integrarea functiilor prin retelele sociale) si o cautare personalizata.
„Printre planurile de viitor, este posibila o extindere la nivel regional sau atacarea altor piete precum imobiliarele si auto in Romania”, ne-a declarat Alexandru Ghise, CEO balaur.ro.
Nici unul dintre cei sase antreprenori (trei fondatori, care se afla in Canada – nu mai sunt implicati din punct de vedere operational in afacere – si alti trei care au preluat proiectul anul acesta) nu detine majoritatea actiunilor balaur.ro, insa impreuna ei au devenit actionarii principali, iar Alexandre Almajeanu este minoritar. Acesta din urma a investit si in alte afaceri romanesti din online: metropotam.ro, urbee.ro, invita.ro, 123flori.ro sau flypedia.ro.