Vladimir Sterescu preia conducerea Diviziei Globale de Outsourcing la CGS
Este primul român care ocupă această poziție
Vladimir Sterescu, un nume sinonim cu inovația și pionieratul în industria outsourcingului din România, urcă pe o nouă treaptă a succesului. Începând de ieri, acesta a preluat funcția de Președinte al Diviziei Globale de Outsourcing a CGS, marcând astfel o premieră istorică: este primul român la vârful uneia dintre cele mai importante companii globale din domeniu.
Numirea confirmă încă o dată talentul și viziunea unui antreprenor care a dus România pe harta internațională a outsourcingului.
Vladimir Sterescu va coordona activitatea a peste 8.000 de angajați din SUA, Chile, Columbia, România, Israel și India.
Această decizie strategică marchează o nouă etapă în misiunea CGS de a redefini standardele industriei, oferind servicii de outsourcing de top – suport clienți, asistență tehnică, telemarketing și back-office – pentru jucători globali din retail, ospitalitate, servicii financiare și tehnologie.
De la vizionar în România la lider global
Parcursul lui Vladimir Sterescu este povestea unui antreprenor care a transformat provocările în oportunități. În 2003, a fondat EasyCall, una dintre primele companii de call center din România, intuind potențialul pieței locale într-un moment în care outsourcingul abia prindea contur. Trei ani mai târziu, și-a vândut compania către CGS, însă povestea nu s-a încheiat aici. A rămas la conducerea operațiunilor locale, iar ascensiunea sa a continuat cu poziția de Vice-Președinte pentru EMEA. Acum, în noul său rol global, Vladimir Sterescu va raporta direct către Phil Friedman, Fondatorul și Președintele CGS.
„Expertiza vastă a lui Vlad și abordările sale inovatoare în sprijinul succesului clienților îl fac liderul ideal pentru divizia noastră de outsourcing”, a declarat Phil Friedman, Președinte și CEO al CGS. „Următorii ani vor aduce transformări majore în experiența clienților, pe măsură ce aceștia îmbrățișează AI și alte tehnologii avansate. Avantajul CGS este că ne-am născut ca o companie tehnologică, fiind astfel poziționați unic pentru a ajuta clienții să-și îmbunătățească eficiența și să eleveze experiențele oferite clienților”, a completat Phil Friedman.
În avangarda companiilor care accelerează cariere și schimbă vieți
„Transformările recente ne deschid noi orizonturi pentru expansiunea internațională, având planuri de intrare pe verticale și industrii noi, dar și de extindere pe orizontală în sectoarele unde avem deja o prezență solidă. Vom investi în consolidarea parteneriatelor existente și în crearea unor noi colaborări strategice. Adoptarea tehnologiilor emergente, în special soluțiile bazate pe inteligență artificială, va avea un rol esențial în redefinirea mixului dintre excelența în experiența oferită clienților și eficiența operațională”, a declarat Vladimir Sterescu, Președinte ale Diviziei Globale de Outsourcing CGS.
Fiind un partener de încredere pentru liderii globali din diverse industrii, CGS va continua să acționeze ca un integrator al celor mai bune practici și ca un catalizator pentru transferul de know-how acolo unde clienții au cea mai mare nevoie, a mai spus el.
Totodată, Sterescu a ținut să reafirme și angajamentul de a crește valoarea pe care CGS o aduce partenerilor săi, să dezvolte competențe noi în regiunile în care sunt prezenți, dar unde potențialul nu este încă pe deplin atins. ”În același timp, ne propunem să oferim coechipierilor noștri oportunități unice de dezvoltare la nivel internațional, păstrând CGS în avangarda companiilor care accelerează cariere și schimbă vieți”, a adăugat Vladimir Sterescu.
În ultimii 21 de ani, Vladimir Sterescu a transformat România într-un hub regional de outsourcing. Sub conducerea sa, CGS România a crescut exponențial, deschizând 7 centre operaționale în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați. Aportul său a contribuit la poziționarea CGS ca unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 4.000 de angajați. Sub conducerea sa, CGS România a devenit un hub important pentru livrarea de servicii de externalizare a proceselor de business (BPO) pentru clienți din industrii variate, precum telecomunicații, tehnologie, finanțe și retail.
O nouă conducere pentru operațiunile din România
Odată cu avansarea lui Vladimir Sterescu, Cristian Berdilă a fost numit Vicepreședinte al Operațiunilor pentru România.
În noua sa funcție, acesta va coordona avansul operațional al companiei și va consolida rolul CGS România ca partener de încredere pentru clienți din sectoare precum IT, telecomunicații, bancar și retail.
Berdilă și-a început cariera la CGS în 2005, ca agent de call center, lucrând pentru clienți din SUA. De-a lungul carierei sale, Cristian Berdilă a coordonat strategii operaționale pentru șase centre din România, cu peste 4.000 de profesioniști, oferind servicii de outsourcing de clasă mondială axate pe suport clienți, asistență tehnică, relații cu clienții și telemarketing.