Ineficiența duce la pierderi de 30.000 de dolari per angajat
Ineficiența vine de la multitudinea taskurilor pe care fiecare angajat le are de făcut în cursul unei zile de lucru. Citirea mailurilor și formularea răspunsurilor sau căutarea de informații prin corespondență este unul dintre procesele care pot îngreuna în anumite situații desfășurarea activității angajaților.
Citește și Cum îţi antrenezi inteligenţa emoţională ca să supravieţuieşti haosului zilnic
Studiul mai arată că pierderile financiare pot fi compensate prin folosirea platformelor colaborative de tip social media, care îi pot ajuta pe angajați să acceseze informații utile în timp real și să aibă rezultate de business care pot fi verificate.
Platformele colaborative sunt soluții software care asigură utilizatorilor posibilitatea de a comunica în timp real cu membrii echipei, de a distribui în cadrul grupului documente, imagini sau video-uri. Astfel, angajații au acces rapid și eficient la informațiile necesare pentru realizarea sarcinilor de serviciu.
Citește și Companiile românești fug din calea revoluției digitale
„Companiile ar trebui să ofere experiențe unitare de lucru prin integrarea puternică a aplicațiilor colaborative în sistemele și procesele existente. Abilitatea de a conecta angajați, parteneri, furnizori și clienți pentru a transmite informații în timp real stă la baza diferențierii în mediul concurențial”, a spus Vanessa Thompson, Director de Cercetare, Enterprise Social Networks and Collaborative Technologies, IDC Research.
Anumite linii de business, cum sunt vânările, serviciul de relații cu clienții, resursele umane și marketingul, se confruntă cu anumite provocări specifice. Cu ajutorul unei aplicații colaborative, fiecare dintre aceste departamente își poate eficientiza activitatea și poate avea, în final, rezultate mai bune.