
„Nu e treaba mea” vs. „rezolv eu”. Ce tip de angajat e mai bun pentru companie?
În orice companie, într-un moment de criză, când apare o problemă „cu semn de întrebare” – adică nu e clar cine ar (…)
În orice companie, într-un moment de criză, când apare o problemă „cu semn de întrebare” – adică nu e clar cine ar (…)
„Stăm câte 9 ore la muncă și la final de program trebuie să stăm și la coadă ca să cumpărăm câteva lucruri. Le era (…)
Soft skills-urile sunt promovate ca ingrediente esențiale pentru succesul în carieră, iar „bunul simț profesional” (…)
Într-o cultură organizațională sănătoasă, feedback-ul constant nu echivalează cu micro-managementul, ci devine un (…)
În perioada sărbătorilor, cu toții ne dorim să primim surprize sau mici cadouri care să ne aducă momente de (…)
Puține lucruri dau mai multă bătaie de cap într-un departament de HR decât documentele dezordonate. Când ai de (…)
Un contract de muncă reprezintă documentul esențial care stabilește drepturile și obligațiile angajatului și ale (…)
Când vine vorba de alegerea unui loc de muncă, una dintre marile dileme ale angajaților este legată de tipul de (…)
Fiecare angajat își dorește să fie apreciat și să devină un element esențial în echipă. Indispensabilitatea nu vine (…)