
Cum să treci peste frica de eșec și să îți asumi riscuri în business
Îmi place să privesc frica de eșec ca pe un lanț invizibil, care te ține exact acolo unde nu vrei să fii. Îți (…)
Îmi place să privesc frica de eșec ca pe un lanț invizibil, care te ține exact acolo unde nu vrei să fii. Îți (…)
Afacerile nu mai sunt doar despre profit, ci și despre impact, astfel că organizațiile cu misiune socială joacă un (…)
A intrat în businessul 5 to go în 2015, cu o cafenea deschisă într-un garaj de 12 metri pătrați. Astăzi, afacerea (…)
Marketingul tradițional nu mai este, adesea, suficient pentru captarea atenției consumatorilor. Oamenii sunt (…)
Oamenii s-au săturat de mesaje bine lustruite, dar goale de conținut. Publicul simte rapid falsitatea, așa că (…)
Credibilitatea nu se câștigă peste noapte, dar poate fi consolidată printr-o strategie de conținut bine pusă la (…)
Uneori, nu trebuie să dărâmi totul ca să construiești ceva mai bun. Un rebranding parțial, făcut inteligent, poate (…)
Reputația unei afaceri poate fi construită sau distrusă într-o clipă. O recenzie negativă, mai ales dacă devine (…)
Securitatea cibernetică este foarte importantă pentru afacerile mici. Multe companii subestimează riscurile, dar (…)