Românii nu mai vor să cumpere produsele companiilor neprietenoase cu mediul
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Termenul „influencer” era desemnat drept cel mai folosit cuvânt englezesc în 2017, în Germania, alăturându-se unei (…)
Cea de-a doua ediție a studiului METRO, International Own Business Study, la care au luat parte 10 țări, printre (…)
Încrederea consumatorilor europeni a ajuns, în decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai (…)
A fost lansată cea de-a treia ediţie a Consumer Report, enciclopedia anuală ce urmăreşte facilitarea (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Pe 13 septembrie 1970, cotidianul The New York Times a (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Ai reuşit să obţii o aliniere în calendarele voastre şi (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Fiind membră a unui program de consultanţă în (…)