
Creşterea reputaţiei şi a vizibilităţii sunt principalele obiective ale firmelor active în social media
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de (…)
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de (…)
Aproximativ 11.000 de firme prezente pe piaţa din România sunt înregistrate în ţări cu avantaje (…)
Într-o lume în care schimbarea este singura constantă, un Plan B, C, D sau E – este (…)
Am urmărit zilele acestea Jocurile Olimpice de la Londra și am avut un declic referitor la performanță în (…)
Ce riscă firmele dacă deduc integral TVA la achiziția de autovehicule? Cine trebuie să justifice deducerea (…)
La sat s-a născut veşnicia, dar maternitatea capitalismului avea adresă de oraş. În ultimii 15 ani, s-a (…)
Firma de consultanţă "Reputation Institute" a publicat clasamentul celor mai populare companii din lume (…)
Sistemul de compensaţii şi beneficii este considerat unul dintre principalele atuuri ale unei oferte de angajare. (…)
Face parte angajatorul tău din Panteonul companiilor? Se poate ca răspunsul tău să fie în funcţie de (…)