
BCR lansează campania de brand „Ai încredere în tine”
Banca Comercială Română (BCR) lansează campania de brand „Ai încredere în tine”. Inițiativa transmite un mesaj (…)
Banca Comercială Română (BCR) lansează campania de brand „Ai încredere în tine”. Inițiativa transmite un mesaj (…)
Pesimismul economic crește când vorbim despre companiile româno-germane, după cum reiese din sondajul „AHK Business (…)
Indicatorul de Încredere Macroeconomică calculat de Asociația CFA România a scăzut abrupt în aprilie 2025. A ajuns (…)
Organizațiile reprezentative ale mediului de afaceri din România trag un semnal de alarmă, într-o voce unitară: (…)
În 2025, Kearney FDI Confidence Index® relevă o tendință din ce în ce mai clară: investitorii devin tot mai (…)
Companiile continuă tendința de transformare și de adaptare la noul context al pieței. Știm cu toții că pandemia a (…)
Abilitățile sunt o formă de monedă în lumea muncii: cu cât ai mai multe, cu atât ești mai valoros ca angajat. Vei (…)
O scrisoare altfel de Valentine’s Day! Dragul meu, E ziua în care se celebrează iubirea. Ursuleți, (…)
Un continuu antrenament, intens și stresant, pentru a face față schimbării. Așa pare, de 19 luni încoace, viața (…)