
Branduri care te fac să râzi: Cum umorul poate deveni un instrument puternic de marketing
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu (…)
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu (…)
Atenția consumatorilor este un bun prețios, iar rețelele sociale dictează mare parte din tendințe. Nici nu e de (…)
Săptămâna de lucru de patru zile aduce beneficii semnificative atât pe partea de productivitate, cât și de confort (…)
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe (…)
A fi antreprenor și a fonda un start-up de succes este cu adevărat dificil. Dacă ai în plan să dai naștere unei (…)
De-a lungul vremii, am văzut multe studii la nivel global care tratează provocările legate de egalitatea de gen, (…)
Între 8-12 noiembrie, la Zilele Biz, se reunesc profesioniștii care scriu istoria afacerilor din România. Lideri (…)
Potrivit estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători, comerțul online românesc va crește anul acesta cu (…)
Mersul pe jos și evitarea risipei de mâncare se numără printre acțiunile sustenabile cel mai des întâlnite în (…)